Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

• Gesloten
  • Opgelost
Sinds mensenheugenis gebruik ik in Access het statement SENDOBJECT om mail vanuit access te versturen zonder problemen. Sinds kort (na Windows 10...
Antwoorden
13
Weergaven
243
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Hoe kan ik een foto snijden in bv driehoeken of andere vormen om dan apart in te voegen in een presentatie. Verdelen in gelijke stukken is...
Antwoorden
10
Weergaven
117
  • Gesloten
Ik heb geruime tij mijn laptop niet meer gebruikt daar we niet op reis konden wegens ziekte en corona. Ook dit jaar lukt dat niet. De laptop nam...
Antwoorden
5
Weergaven
174
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg al een hele tijd een update melding op de laptop Windows 10 bij de Instellingen: Bijwerken en Beveiliging : Update voor Microsoft...
Antwoorden
17
Weergaven
413
  • Gesloten
Ik heb een vrij groot document in Word 2016 dat voorzien is van 3 extra stijlen: Hoofdstuk, Hoofdstukdeel en Paragraaf. Naast de opmaak worden...
Antwoorden
5
Weergaven
138
  • Gesloten
Wanneer ik een flyer wil maken ga ik als volg te werk: open word> nieuwe document schrijf de tekst voeg aangepast afbeeldingen of pictogrammen...
Antwoorden
16
Weergaven
396
  • Gesloten
Ik heb nu iets wat ik maar niet voor elkaar krijg. Ik voeg een heel klein gedeelte bij als bijlage i.v.m. privacy. In werkelijkheid gaat het hier...
Antwoorden
4
Weergaven
143
  • Gesloten
Weet iemand hoe ik in een vrij grote Word tekst via 'Zoeken en vervangen' alle regeleinde's kan vervangen door paragraaf-einde's?
Antwoorden
8
Weergaven
171
  • Gesloten
Krijg proefversie van office 365 niet verwijderd, ook met de fix niet.(Setup Prod Offscrub verwijderraar) kan iemand mij en idee geven.
Antwoorden
2
Weergaven
272
  • Gesloten
Mijn mail lees ik momenteel nog op een oude PC (XP) omdat ik niet graag werkte met een nieuwere PC die destijds onder Windows 8.1 draaide. Later...
Antwoorden
20
Weergaven
572
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan