Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

Ik werk met Windows 10 en gebruik Google chat. Ik werk met 2 accounts. Ik wil een account verwijderen. Wordt mijn gmail adres dan ook niet...
Antwoorden
0
Weergaven
8
  • Gesloten
Goeiemiddag, met bepaalde contacten heb ik soms intensief messengerverkeer. I.v.m. bv. uitvoer werken en aanverwanten vind ik het wel belangrijk...
Antwoorden
0
Weergaven
183
  • Gesloten
Beste mensen, Ik heb eeb kort zelf gemaakte MP4 videotje gemaakt met Windows moviemaker. Dat is uitstekend gelukt. Ik wilde dit filmpje via...
Antwoorden
0
Weergaven
320
  • Gesloten
Sedert November 2021, gaat het nieuws rond dat WhatsApp werkt aan een nieuwe versie van zijn desktop-app, die zal verdeeld worden via de Microsoft...
Antwoorden
0
Weergaven
467
  • Gesloten
Google kondigde zonet aan dat de opslorping van Fitbit vandaag is afgerond. Men had die intentie sedert November 2019 bekend gemaakt maar er...
Antwoorden
0
Weergaven
305
  • Gesloten
Een nieuwe WhatsApp- update zorgt ervoor dat de populaire berichten-app vanaf 1 januari 2021 niet werkt op miljoenen telefoons. Oudere...
Antwoorden
0
Weergaven
717
  • Gesloten
De EECC (European Electronic Communications Code) werd van kracht op 21 december 2020 in alle lidstaten. Deze regulering heeft als doel de...
Antwoorden
0
Weergaven
318
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan