Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

Ik werk met Windows 10 en gebruik Google chat. Ik werk met 2 accounts. Ik wil een account verwijderen. Wordt mijn gmail adres dan ook niet...
Antwoorden
3
Weergaven
45
met dat ik veel op laptop werk tijdens de dag en mijn mobiel niet nodig heb ik heb ik een vraag hoe kan je berichten van andere delen op je...
Antwoorden
10
Weergaven
205
  • Gesloten
https://tweakers.net/nieuws/219382/meta-kampt-met-wereldwijde-storing-facebook-en-instagram.html
Antwoorden
2
Weergaven
333
  • Gesloten
Ik probeer in FB marketplace de locatie naar mijn postcode te wijzigen. Echter hij blijft steeds terugvallen op de locatie toen ik deze met de VPN...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goeiemiddag, met bepaalde contacten heb ik soms intensief messengerverkeer. I.v.m. bv. uitvoer werken en aanverwanten vind ik het wel belangrijk...
Antwoorden
0
Weergaven
185
  • Gesloten
Hallo Iedereen, Zoals Iedereen wel weet zijn YouTube Instructiefilmpjes meestal bijzonder handig, Maar wat mij betreft jammer dat ze bijna altijd...
Antwoorden
10
Weergaven
398
  • Gesloten
Dit is al maanden zo via windows PC. Browser maakt niet uit , het uploaden blijft gewoon hangen.Via tablet op gsm , geen probleem.
Antwoorden
4
Weergaven
245
  • Gesloten
Indien ik chatberichten verstuur aan een verkoper op marktplaats (facebook) dan komen deze in Messenger staan, maar zodra ik Messenger afsluit...
Antwoorden
1
Weergaven
355
  • Gesloten
Hallo, sinds enige tijd kan ik via de snelkoppeling van Messenger de app niet meer openen ... enkel 1- 2sec een draaiend cirkeltje maar de...
Antwoorden
2
Weergaven
282
  • Gesloten
Hallo, Mijn kleinzoon heeft een IP-Block gekregen bij Fortnite (zie afbeelding). Hoe dit kan verwijderd worden is één probleem maar ik stel me...
Antwoorden
8
Weergaven
649
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan