Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Dit is al maanden zo via windows PC. Browser maakt niet uit , het uploaden blijft gewoon hangen.Via tablet op gsm , geen probleem.
Antwoorden
4
Weergaven
265
  • Gesloten
Hallo iedereen, sinds 2 weken kan ik mij niet meer aanmelden bij FB. Als ik mijn wachtwoord invul komt altijd de melding “ wachtwoord vergeten?”...
Antwoorden
3
Weergaven
599
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik gebruik de App Messenger zowel op mijn Smartphone alsook op mijn Laptop metde App uit de Microsoft Store. Tot mijn...
Antwoorden
3
Weergaven
563
  • Gesloten
Vanaf morgen zouden er nieuwe regels gelden voor Facebookprofielen. Blijkbaar houden zij zich het recht voor om al de gegevens van gebruikers te...
Antwoorden
3
Weergaven
835
  • Gesloten
Kan iemand mij zeggen hoe ik foto's plaats op instagram via PC?Er zijn wel betalende apps hiervoor of je moet in chrome editen.Maar ik zoek iets...
Antwoorden
3
Weergaven
546
  • Gesloten
Kort nadat ik een Sky verbinding heb ingeschakeld gaat het scherm op zwart. Het lijkt er op dat de Skype verbinding niet geblokkeerd wordt door...
Antwoorden
3
Weergaven
825
Ik werk met Windows 10 en gebruik Google chat. Ik werk met 2 accounts. Ik wil een account verwijderen. Wordt mijn gmail adres dan ook niet...
Antwoorden
3
Weergaven
279
  • Gesloten
Ik slaag er niet in iets op de tijdlijn van een vriend te schrijven. Als mij dochter iets op mijn tijdlijn wil schrijven krijgt ze dit schermwaar...
Antwoorden
2
Weergaven
676
  • Gesloten
Ik heb een filmpje op You Tube staan. Nu wens ik de tekst er onder wijzigen. Hoe kan ik dat doen ?
Antwoorden
2
Weergaven
446
  • Gesloten
Hallo zag dat je facebook kon vergrendelen . Dat wou ik ook proberen maar krijg het niet voor elkaar . Als ik bij iemand die dat wel heeft op de...
Antwoorden
2
Weergaven
450
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan