Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Wanneer ik een reactie invoer in de facebook app, of in Edge en ook in Google Chrome, springt na de eerste letter het scherm omhoog zodat de lijn...
Antwoorden
2
Weergaven
505
  • Gesloten
Iemand een idee hoe dat komt. Als ik een verhaal wil bekijken op FB is dat de laatste weken wazig. Alle andere programmas werken prima, inclusief...
Antwoorden
2
Weergaven
738
  • Gesloten
Misschien kan iemand mij helpen want kan nergens om hulp vragen , of beter al de hulplijnen van Instragram leiden altijd naar het zelfde antwoord...
Antwoorden
2
Weergaven
418
  • Gesloten
https://tweakers.net/nieuws/219382/meta-kampt-met-wereldwijde-storing-facebook-en-instagram.html
Antwoorden
2
Weergaven
360
  • Gesloten
Sedert 3tal dagen problemen met gif bestanden in Messenger en enkel en alleen in Messenger. Bij openen zijn enkel de gif bestanden niet...
Antwoorden
2
Weergaven
318
  • Gesloten
hallo again ik heb een groep op facebook over jean paul gaultier en wil nu graag een snelkoppeling ervan op mijn smartphone met android zetten. ik...
Antwoorden
2
Weergaven
745
  • Gesloten
Het hackerscollectief Anonymous publiceert data van het Russisch ministerie van Defensie + Anonymous Hackt TV zenders en speelt het Oekraïense...
Antwoorden
2
Weergaven
639
  • Gesloten
Hallo Beste mensen, Ik heb al heel vaak geprobeerd om een ander meldingsgeluid in Whatsapp voor een Groepsapp te wijzigen. Dat lukt vreemd genoeg...
Antwoorden
2
Weergaven
385
  • Gesloten
ik wil mijn profielfoto van FB veranderen maar dat lukt niet er verandert niets , zie alleen dat kruisje is er nog een andere manier?
Antwoorden
2
Weergaven
620
  • Gesloten
Hallo, sinds enige tijd kan ik via de snelkoppeling van Messenger de app niet meer openen ... enkel 1- 2sec een draaiend cirkeltje maar de...
Antwoorden
2
Weergaven
299
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan