Software voor beeld en video

Een vraag over Video bewerking kan je hier plaatsen.

  • Gesloten
ttps://play.google.com/store/apps/d...slideshowvideo Geïnstalleerd op mijn Android Tablet User interface ziet er vrij eenvoudig uit. Maar na...
Antwoorden
2
Weergaven
494
  • Gesloten
Ik heb VHSbanden gedigitaliseerd, lukte goed. nu nog enkele Hi8 bandjes, maar nu krijg ik altijd groen-rood beeld. Wat loopt er fout? Zie bijlage
Antwoorden
2
Weergaven
452
  • Gesloten
Normaal zet ik films met een ondertitelfile srt op stick en speel deze af op mijn tv, tot zover geen probleem. Nu kan mijn tv met sommige MKV...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
In een uitzending van Telematin (Antenne2) kwam deze week de presentator met een rubriekje over nieuwe software om in foto's en videobeelden zaken...
Antwoorden
8
Weergaven
685
  • Gesloten
Ik heb volgende week een feest. Ik wil de gasten veerrassen met wat videobeelden van vroeger. Ik heb een aantal vudeo's thuis, en heb geprobeerd...
Antwoorden
9
Weergaven
752
  • Gesloten
Hallo Ik heb een map met honderden foto's. Wanneer ik de map open komen alle foto's te voorschijn. Wanneer ik echter op een foto klik bv nr 10...
Antwoorden
5
Weergaven
720
  • Gesloten
Ik heb een aantal jpg (jpeg)-bestanden die alleen een wit vierkant vertonen. Ze zijn dus corrupt. Is er een gratis programma waarmee ik eerst kan...
Antwoorden
30
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik wil graag het programmaatje "SubtitelEdit" gaan gebruiken. Dat is een programmatje waarmee je van alles kan met...
Antwoorden
3
Weergaven
506
  • Gesloten
Ben begonnen om mij oude dia’s in te scannen maar de kleuren zijn ”wat” veranderd. Mijn vraag is ofdat er iemand ondervinding mee heeft. Ben geen...
Antwoorden
5
Weergaven
940
  • Gesloten
Ben nog een gebruiker van Elements 10 omdat ik deze makelijk vind en jaren gewoon ben Normaal al ik opstart en ga naar bewerken snel krijg ik dit...
Antwoorden
3
Weergaven
791
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan