Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Kan er iemand helpen met een formulier te maken voor mij van een bestaande file in excel
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ben al goed op weg geholpen door jullie ivm mijn knutselwerk in excel. Nu heb ik het volgende probleem. op blad één heb ik de uitslagen staan...
Antwoorden
22
Weergaven
4K
  • Gesloten
beste leden ik krijg een fout melding error 1712 windows installer pakket,bij het installeren van spyhunter.hoe kan ik dit oplossen
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Paar dagen geleden nam ik Outlook 2013 in gebruik. Daarbij heb ik 2 accounts aangemaakt; die allebei probleemloos verzenden en ontvangen. Het is...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, Even mijn vraag verduidelijken. Ik wil graag mijn vrij uitgebreide muziekverzameling zonder tracknummers opslaan ,dus wil ik de nummering...
Antwoorden
3
Weergaven
3K
  • Gesloten
Sinds ik Windows 7 installeerde lukt het mij niet meer om Subsync te installeren; tijdens setup pagina change dir kan ik niet verder (krijg enkel...
Antwoorden
3
Weergaven
3K
S
  • Gesloten
Een video bestaat uit een aantal bestanden, de film zelf/koppelingsbestanden ( het geheel moet in één keer afspelen) en geluid en ondertitels. Een...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Weet er iemand een programma om dezelfde bestanden op mijn laptop op te sporen en te verwijderen? Grtjs
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik ben in het bezit van win 8.1 , werkt zeer snel en perfect, maar er zit één addertje onder het gras, en dat is wanneer ik mij wil aanmelden met...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
hello bestaat er een programmatje voor de films gelijk ts ,iso en verder naar avi te doen ik had een gevonden maar het is met een watermerk daar...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan