Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
als ik iets wil doorzenden naar een mailadres of naar dokumenten opent zich dat item maar altijd heb ik ook AVS upload en AVS mobile . vond dat...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik heb de vraag wat is de beste virus scanner ik heb nu avg proef versie
Antwoorden
18
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb 4 films doen afspelen en ze doen allemaal en met windows 7 op mijn andere laptop doen ze het wel geluid en klank maar heb ze nu op usb...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Geachte medewerker, Pc.tuts.be Ik ben sinds 1 juli 2013 werkzoekende! Sinds enkele dagen krijg ik de mailtjes van Indeed ( met vacatures ) niet...
Antwoorden
8
Weergaven
5K
  • Gesloten
Ik zit nog steeds met het vervelende probleem van een dual boot bios. Dus tijdens het opstarten kan ik door op F1 of F11 te drukken overschakelen...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
een hele tijd geleden is er eens een post gedaan van pc tuts met een gratis tooltje om adware en malware te verwijderen van de pc ,maar ik weet...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste vrienden wij hebben een paar manden geleden een nieuw pc gekocht maar wat zien wij dat onze Microsoft Office 2013 verlopen is en dat hij...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste hier wat er moet gebeuren Open iTunes. Zoek het liedje waarvan je een ringtone wil maken Luister het liedje en zoek het gedeelte waarvan...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na het afsluiten van outlook kon ik niet meer opstarten; ik krijg onderstaande foutmelding. Volledig beheer is toegestaan. Systeemherstel is gen...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een movie Cube van Emtec met een 2 TB harde schijf. Ik heb een USB WIFI van Emtec gekocht en het toestel aangesloten op Internet via de...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan