Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Beste vrieden , als ik min excel open duurt min 2 minuten als ik die opslaat ook is 13 mb groot dat kan toch niet ? kunnen jullie me helpen
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik zou een Easycap DC 60 USB 2.0 willen aansluiten op mijn pc om video op HDD te zetten. Windows 7 vind hier echter gen drivers voor :( Kan iemand...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
P
  • Gesloten
hoe of waar kan ik +brtcdau.dll vinden krijg dit steeds te zien als ik ashampoo burning installeer thx voor de hulp
2
Antwoorden
20
Weergaven
4K
P
  • Gesloten
Dag Allemaal Een vraagje ! is NBZEE reeds inwerking ,welk is het goed adres om te downloaden Bedankt Lenka
Antwoorden
1
Weergaven
1K
P
  • Gesloten
heb het volgende probleem als ik een film wil afspelen met bs player pro krijg ik steeds de volgende melding enhanced video renderer (evr) is...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste , Ik ben bezig data aan het invoeren in excel . wat ik zou willen is als je vb een doos hebt met 10 zakjes er in dat ik niet per zakje een...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
iemand toevallig deze liggen de mijn is stuk
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede morgen. Ik wil een backup maken van mijn harde schijf. Met welk programma kan dat het beste. Ik wil het op een externe schijf zeten. Ik heb...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Problemen bij het verwijderen van AVG PC TuneUp oplossen
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Je zet Outlook aan om je e-mail te lezen.Je moet telkens op het driehoekje klikken om postvak-in te zien. Is daar geen mouw aan te passen ? Ik heb...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan