Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

S
  • Gesloten
Ik wil een uitnodiging maken voorde trouw van mijn zus in mei volgend jaar. Ik zie het plaatje zo voor me,het probleem is dat ik waar ik ook zoek...
Antwoorden
10
Weergaven
4K
Silverwing
S
  • Gesloten
Hello Heeft er iemand ervaring met dit progje namelijk tweaknow powerpack.Werkt dit naar behoren
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo, ik zoek een programma waarmee ge muziek kunt inkorten / bewerken om op een gsm te zetten. ik had magix ringtone maker maar de activatie...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
kijken over een TCP / UDP-verbinding van / naar uw PC. Met behulp van welke software, kunt u ontdekken welke software stuurt / ontvangt gegevens...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik gebruik geen Nero meer. Met welk(e) programma('s) kan ik het beste mijn opstartbare usb-stick naar een dvd wegschrijven. Ik heb al eens gekeken...
Antwoorden
13
Weergaven
4K
T
  • Gesloten
C:\Users\Thijs>ipconfig /all Windows IP-configuratie Hostnaam . . . . . . . . . . . . : PC_van_Thijs Primair DNS-achtervoegsel . . . . ...
Antwoorden
4
Weergaven
4K
ThijsTheunis
T
  • Gesloten
Beste, Bij gebruik van excel 2007, kan ik zoeken naar een bepaalde waarde. En dan krijg ik alle cellen aangewezen. Maar kan ik dan ook alle...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi, Ik werk sinds een paar weken met Windows 7. Vanaf dan werkt Adobe reader niet goed meer. Als ik een pdf wil openen dan geeft hij een fout...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erwtje@telenet. Bekijk bericht Goedeavond Antwanneke, Ik heb naar beide bestanden gezocht en enkel...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
G
  • Gesloten
hallo iedereen, wil als nieuweling graag een vraagje stellen. mijn dochter heeft op hare laptop(windows xp) itunes staan. haar c schijf was...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan