Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

S
  • Gesloten
Ge moet de grootte zelf intypen, bijvoorbeeld 144, 288, 576... enz, en dat werkt wel, net nog geprobeerd.
Antwoorden
11
Weergaven
5K
Silverwing
S
  • Gesloten
mijn outlook express werkt niet ik kan mijn mails niet lezen ? krijg altijd de melding errors ?graag in mensen taal danku bij voorbaat! De...
Antwoorden
27
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hallo Sinds kort kan ik geen audio cd maken als ik van mp3 een audio cd wil maken lukt dat niet meer dan zijn alle nummers die gebrand zijn 1 kb...
Antwoorden
6
Weergaven
2K
N
  • Gesloten
ik ben aan het experimenteren met een camera, nu zoek ik iets om video's in te korten en dan achteraf die verschillende kleine video's tot een...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo hier ben ik alweer het is al een tijdje geleden :vraagteken: Ik ben nu terug op mijn laptop bezig sinds vandaag en heb het probleem met...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
Silverwing
S
  • Gesloten
Hallo Kan mij ienad helpen voor twee maand gratis over een antivirus te zoeken welke beter is wat ik zit nu zonder help mij aub Groetjes...
Antwoorden
28
Weergaven
4K
Silverwing
S
W
  • Gesloten
Mijn vrouw heeft nog altijd millenium,dan is de vraag ook:bestaat er een driverpacket zoals van xp voor Windows 98 en millenium? Zou de pc van...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
Silverwing
S
N
  • Gesloten
Ik gebruik al jaren om diverse redenen Matrix om de website van de gym-vereniging te onderhouden. Nu heb ik sinds een half jaar een nieuwe PC met...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
Silverwing
S
  • Gesloten
is er geen progamma om e-mails op de harde schijf van de pc te zetten bij voorbaat dank codename panzer
Antwoorden
11
Weergaven
3K
Silverwing
S
  • Gesloten
Het gaat hier om een wat oudere pc met een AMD ATLON 1000 procesor. Het een gesplitste HD van totaal 20GB.(dus redelijk oud) Er is geen install cd...
Antwoorden
17
Weergaven
3K
Silverwing
S
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan