Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Het gaat hier om een wat oudere pc met een AMD ATLON 1000 procesor. Het een gesplitste HD van totaal 20GB.(dus redelijk oud) Er is geen install cd...
Antwoorden
17
Weergaven
3K
Silverwing
S
  • Gesloten
Goede morgen, ik kan dit programma niet openen, er is geen blokkering! met welk programma zou ik dit kunnen openen? bedankt groetjes Hans van der...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
Silverwing
S
  • Gesloten
Is er iemand die weet of er een programma bestaat waarmee excel- of accesbestanden kunnen omgezet worden naar een gedcom-file Ben benieuwd of...
Antwoorden
2
Weergaven
3K
Silverwing
S
  • Gesloten
Hoe kan ik het programma MULTI FILE DOWNLOADER VERWIJDEREN[/B], heb al van alles geprobeerd, sterk stukje software dat zich niet wil laten...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
Silverwing
S
  • Gesloten
Hoe kan je mp3 naar cd plaatsen om nadien met cd speler afspelen?
Antwoorden
14
Weergaven
3K
  • Gesloten
Gebruik hiervoor een specifiek verwijderprogramma zoals Revo of Your Uninstaller Het programma dat de melding geeft is ook niet echt een...
Antwoorden
18
Weergaven
6K
  • Gesloten
Wat is een netwerkwachtwoord
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Regelmatig kom ik een NRG bestand tegen, welke ik niet kan openen. Ook op Interpret kom ik geen steek verder. Onbegrijpelijke taal voor een ouwe...
Antwoorden
8
Weergaven
5K
Silverwing
S
  • Gesloten
Ik wou AVG 9.0 via uw site downloaden, doch dit lukt niet. Ik heb nochtans mijn firewall (tijdelijk) afgesloten tijdens het downloaden. OP het...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo iedereen ik heb een vraag i v m beveiligde muziek hoe deze op een schijfje te branden met welk eventueel gratis programma zou dus lukken...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan