Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Heb een vraagje hoe komt het dat grabit zo traag download ik doe dat via powernews vorige maand was dat zo vlug? heb ik grabit dan slecht...
Antwoorden
4
Weergaven
4K
  • Gesloten
ik heb net een nieuwe pc. als grabit geinstalleerd is en opstart krijg je een vakje waar "news" in staat. wat moet ik hier invullen,ik ben bij...
Antwoorden
10
Weergaven
5K
  • Gesloten
Na het openen van een email in MS Outlook 2007 kan je de betreffende email via de knop "Move to folder" rechtstreeks naar een andere map...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb geprobeerd om een bewegende afbeelding te kopiëren, om deze achteraf in een Word-document te plaatsen. Doch het lukt me niet. Ik weet dat...
Antwoorden
15
Weergaven
8K
Z
  • Gesloten
ik heb thunderbird juist geinstalleerd op mijn pc en ik werk met windows7 en ik merk dat ik enkel berichten kan ontvangen.maar niet verzenden?heb...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
zorro
Z
  • Gesloten
goede morgen ,gisteren heb ik een windows live id account gemaakt en als ik nu naar internet gaat krijg ik de start pagina van MSN met de...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik ben bezig met het maken van een prijscourant. Hierbij loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik wil als we de prijscourant gaan afdrukken de...
Antwoorden
21
Weergaven
10K
  • Gesloten
bij het surfen op IE 8 word mijn beeldscherm na een paar minuten altijd kleiner en kleiner . weet iemand raad
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan ik een pc dedecteerbaar maken voor bleutooth apparaat mvg eyamaik ben naar de winkel geweest en heb een bleutooth usb stik gekocht nu...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
H
  • Gesloten
Ik heb mijn foto bestand op een CD gebrand. Kan ze nu echter niet meer ophalen. Verkenner geeft aan dat er wel een bestand op staat,
Antwoorden
6
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan