Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
hallo ik heb en vraagje als ik e-mails krijg kan ik de meeste niet open maken dat is dan en foto of en filmpje vroeger had ik dit niet maar ik heb...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
aan ivo bedank voor die post van de driverXP cd maar voor ik ze brand een vraagje uitgepakt staat die als volgende map op mijn HD driversxp...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Op het tabblad INDELING van het venster FIGUUR OPMAKEN kan je de tekst wel de contouren van je figuur laten volgen, maar in de praktijk blijkt dat...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
red wodka
R
M
  • Gesloten
Ga als volgt te werk maak eerst je dia voorstelling. Ga nu naar het menu beeld en klik op "dia sorteerder" Duid nu de eerste dia aan. Ga nu naar...
Antwoorden
12
Weergaven
8K
  • Gesloten
Hoe kan ik een filter toepassen? niet met autofilter want dan neemt gij de eerste rij en filtert daar dan op maar ik zou moeten filteren vanaf...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb iets veranderd in photoshop, en nu komt het telkens zomet die rasters(onpl) ik weet niet meer hoe ik dit moet ongedaan maken please help
Antwoorden
2
Weergaven
3K
  • Gesloten
als ik twee avi-bestanden wil aan elkaar zetten met avi joiner dan krijg ik een pip geluid waar de films gekoppeld zijn ook het volume van het...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
Wie kan mij uitleggen hoe en of je news kunt lezen in ms outlook 2003. In ie 6 is dat geen probleem maar hier moet je geloof ik een aparte reader...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
kan iemand info geven ik maak een bestand in photoshop bewaar het onder photoshop psd tiff jpeg pdf nu is men vraag is er nu niks dat...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Weet er iemand hoe ik een formule kan vasthangen aan een formulier??
Antwoorden
2
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan