Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Wil je graag de muziek alleen van een mooie powerpoint open het powerpointprogramma ga naar bestand openen en open dan een mooie powerpoint ga...
Antwoorden
1
Weergaven
5K
xuxa
X
R
  • Gesloten
Als ik een pwp voorstelling krijg als e-mail is dat dan mogelijk om er een foto of zo van tussen te halen om voor iets anders te gebruiken of gaat...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
Nu wil ik alcohol 1.9.6.etc installeren geeft het programma aan dat het scsi pass through direct installeerd. Dat vindt ik niet zo erg maar het...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb een lesje gemaakt voor jullie om een watermerk te maken in psp 1.Begin met het aanklikken van Bestand - nieuw en volg dan alle schermen. 2...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
hoi heeft er toevallig iemand een programma waar je cd's mee kunt beveiligen tegen copiéren groetjes Daan
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
Dit zijn excel games van jakske.
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb problemen met het openen van een exel file. Het is een file met automatische koppeling naar een andere werkmap. Ik kan dus kiezen ...
Antwoorden
6
Weergaven
4K
  • Gesloten
Eweka werkt terug. Wel aan sterk verminderde snelheid. Headers worden opgehaald aan +/- 25 KB/s per connectie tegenover vroeger 100 KB/s per...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
Psp
Ik wil van beelden een psp maken. maar hoe begin je daaraan ?
Antwoorden
5
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
op onderstaande link kan je veel lesjes vinden om met psp te werken http://pspmialessen.eigenstart.nl
Antwoorden
6
Weergaven
3K
red wodka
R
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan