Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Wie kan mij uitleggen hoe en of je news kunt lezen in ms outlook 2003. In ie 6 is dat geen probleem maar hier moet je geloof ik een aparte reader...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
kan iemand info geven ik maak een bestand in photoshop bewaar het onder photoshop psd tiff jpeg pdf nu is men vraag is er nu niks dat...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Weet er iemand hoe ik een formule kan vasthangen aan een formulier??
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoe kan je het lettertype en kleur veranderen in outlook,in express was dt simpel maar in...vind ik het niet.Wie(op)
Antwoorden
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
Sql
Microsoft SQL server wat doe je daarmee,waar is dat goed voor,kan ik dat verwijderen ?(op)
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
heeft er iemand een oplossing om muziek van dvd te rippen, heb hier concert dvd en had graag de muziek op cd gehad ;)
Antwoorden
6
Weergaven
4K
I
  • Gesloten
Heb nero 6 OEM versie geinstalleerd ook heb ik de updates ervan gedownload ,als ik nu nero express wil openen om een gewone audio cd te branden...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
S
  • Gesloten
Ik heb 2films omgezet van avi naar dvd maar ik zou graag daar de ondertitels bijzetten, wie kan mij helpen
Antwoorden
3
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
Ik heb hier steeds mijn pda zonder problemen op mijn computer kunnen uitvoeren. Sinds ik echter kortgeleden lightscribe installeerde lukt me dat...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
hey iedereen ik heb mdf-mds files op mijn hdd staan nu zou ik graag deze op dvd plaatsen (3 op een dvd) hoe doe ik dat? en kan ik deze files terug...
Antwoorden
23
Weergaven
6K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan