Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
waar kan ik grabbbit het beste downloaden om zeker te zijn dat er geen beestjes tussen zitten en wat moet ik invullen heeft er iemand ervaring...
Antwoorden
3
Weergaven
5K
zariash
Z
Z
  • Gesloten
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=51CBAB3079C29474 hoe deze gebruiken . deze hoeft niet geinstalleerd te worden gewoon...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo ,ik heb enkele mpg op cd staan ,maar nu zou ik die willen omzetten naar dvd ,kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen ,ik probeerde al...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
Hoe kan ik een bestaand powerpointje naar een forum sturen met welk progje kan je dat doen ?,
Antwoorden
7
Weergaven
3K
Mp3Tjoeper
M
  • Gesloten
ik heb sms gestuurd naar usenet naar het nr3553 met als inhoud "XS USENET" en volgens de site zou ik login gegevens moeten krijgen maar heb nog...
Antwoorden
3
Weergaven
3K
  • Gesloten
Photoshop opnieuw ingesteld en dit verschijnt : "Het primaire werkbestand voor Adobe Photoshop en het primaire paginabestand voor Windows bevinden...
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
bij het openen van Incredimail Premium krijg ik steeds een reclame-venster te zien om de starpagina,die van Incredimail te maken. kan ik dit...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
B
A
  • Gesloten
Hallo, hoe moet een CDROM gebrand worden zodat die CD (met diverse files erop) zelfstartend (autorun) is? Hiermee bedoel ik dat er automatisch een...
Antwoorden
3
Weergaven
10K
B
  • Gesloten
Kan je meerdere mappen met foto's op dvd branden? Hoe doe je dat dan? Ik heb het geprobeerd met nero start smart en dan bij dvd kiezen voor data...
Antwoorden
3
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik heb een word doc gemaakt maar als ik deze wil doorsturen naar andere staan er steeds groene en rode onderlijning bij, is er een mogelijkheid...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan