Windows 10

Je vragen over nieuwste besturing systeem Windows 10 kan je hier kwijt.
Hoi; eerst en vooral een gezond en gelukkig 2016 voor iedereen hier! Mijn probleem is het volgende: Ik heb dus de upgrade naar windows 10 gedaan...
Reacties
3
Weergaven
1K
Ik kan windows old niet verwijderen. Sinds een tweetal maanden met mijn computer aan 't sukkelen. veel programma's erop gezet en terug afgehaald...
Reacties
1
Weergaven
961
ik krijg steeds een melding zie foto wie weet hoe ik het weg krijg
Reacties
3
Weergaven
957
LS Mijn binnenkomende en verzonden mailtjes zijn niet meer te zien in outlook office 2016. Ze worden wel verstuurd en ontvangen en ik krijg ook...
Reacties
9
Weergaven
3K
avg
hey kan ik avg virusscanner ook gebruiken voor windows 10 of welke is de beste gratis scanner. dank
Reacties
1
Weergaven
893
B
Heb windows 10 en krijg nu Incredimail Application werkt niet meer !!! Is daar een oplossing voor ? Gr Will
Reacties
1
Weergaven
2K
Het windows 10 actiecentrum en menu werkt niet meer.Ook icoon van microsoft edge is spoorloos verdwenen.Iemand een mogelijke oplossing?Bij...
Reacties
10
Weergaven
3K
http://www.pctuts.be/images/smilies/016.gif Ik heb ergens gelezen dat je toch voorzichtig moet zijn om te updaten naar win 10 zelf heb ik win 8.1...
Reacties
4
Weergaven
1K
M
na en update gedaan te hebben werkte dz pc niet meer naar behoren wou herstel doen maar stond alleenop 18 dacht proberen maar maar nu alles...
Reacties
1
Weergaven
822
Ik heb windows 10 pro op mijn HP labtop Dv7 3090 ED Gezet en alles was zo te zien in orde. Maar toen ik mijn vaste netwerkkabel eruit haalde...
Reacties
17
Weergaven
3K
XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
Bovenaan Onderaan