Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo allemaal ik heb een probleem als ik mijn Garmin routeplanner wil updaten ook het programma I tunes en I cloud geven een fout er komt dan bv...
Antwoorden
2
Weergaven
997
  • Gesloten
Wanneer ik het startmenu aanklik, daar een willekeurig icoontje rechts aanklik en daarna overga naar "meer" > "bestandslocatie openen" , dan krijg...
Antwoorden
1
Weergaven
891
  • Gesloten
dag ik heb een bestandje op de pc staan bij afbeeldingen die ik op geen enkele manier wegkrijg het was aan de naam te zien een bijlagefilmpje in...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo, sinds een paar dagen kan ik op windows 10 bij de zoekfunctie niets meer intikken(ook bij edge niet) voor de rest kan ik in google en word...
Antwoorden
4
Weergaven
959
  • Gesloten
Ik heb hier een laptop Lenovo g50-45 er staat Windows 10 op. Ik heb er al ander geheugen en hardeschijf ingestoken maar probleem blijf het zelfde...
Antwoorden
20
Weergaven
3K
  • Gesloten
Door de een of andere reden is gisteren de taal van de "Store" veranderd van Nederlands naar Duits. Nu zijn meerdere apps (die een update...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
privacy Hallo, Kan mij iemand een goed voorbeeld geven hoe...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
  • Gesloten
dag , een ( klein ) probleemje : als ik in I.E. een site opvraag en wil terugkeren via die blauwe pijl links boven kom ik op een pagina waar het...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb Windows 10 64 Bit Nld. Creators versie op mijn computer staan. Ik heb een tool om veel letters te vergroten en dikker te maken. Het enige...
Antwoorden
18
Weergaven
4K
  • Gesloten
als ik op het bureaublad open in deze PC komt de naam "dokuments " en "pictures " ipv dokumenten en afbeeldingen , kan ik dat vernederlandsen ? de...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan