Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik kan kaskersky free 2018 niet geheel verwijderen graag een oplossing daarvoor vrgr aad
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sedert gisteren kan ik de zoek opdracht in windows 10 niet meer gebruiken. Als ik op het icoontje , 2de van links op de taakbalk, of zoeken via...
Antwoorden
12
Weergaven
7K
  • Gesloten
een vriend van mij krijgt, elke minuut een mail, hoe kan je dat stoppen. vriendelijke groeten. wilfried
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste allemaal, Ik wil een Systeemkopie terugzetten, omdat er wat probleempjes zijn en via Instellingen > Bijwerken en Beveiliging > Geavanceerd...
Antwoorden
34
Weergaven
5K
  • Gesloten
Waar kan ik de favorieten in Edge vinden? Zou deze op een usb stick willen plaatsen,zodat ik ze op mijn laptop kan gebruiken. mvg fiel
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb WMP verwijderd en kan nu iCloud niet installeren. Hoe krijg ik WMP weer geïnstalleerd ? Microsoft raad aan naar DISM - Deployment Image...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
hola,ben store kwijt de app is er nog maar gaat niet open wat kan ik doen daar ik nieuw ben weet ik niet hoe of wat ik moet doen of moet zoeken...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een Videolabs Gooseneck camera op een pinnacle video in/out S-Video alleen ik heb geen driver voor die kaart . Is er iemand die daar een...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Pc met win 10 pro sluit niet meer af. Procedure “Afsluiten” werkt ogenschijnlijk normaal = sluit af. Doch pc start telkens terug op na enkele...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Help!!!!! Als ik mijn apps in windows 10 wil updaten krijg ij steeds de foutcode "Code: 0x80246007" welke oplossing ik ook probeer het lukt mij...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan