Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Sinds enkele dagen kan ik geen links meer openen in Ms Outlook 2010 mailprogramma. Krijg steeds de melding 'Deze bewerking is geannuleerd vanwege...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een nieuwe Acer laptop aangekocht en die voorgeinstalleerd met Windows 10. Mijn printer HP Envy 4520 is aangesloten in mijn netwerk samen...
Antwoorden
1
Weergaven
954
  • Gesloten
hallo, weet er iemand hoe ik mijn fastboot menu in de power settings kan deactiveren. ed
Antwoorden
18
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Weer probleem met W10. Nieuwe laptop (vers van winkel) Alle updates gedraaid (traaaag) en nu heb ik het probleem dat het tot 3 minuten...
Antwoorden
22
Weergaven
615
  • Gesloten
Hallo ik heb windows 10 op nieuw geinstaleerd en alle programa´s er weer op gezet maar nu wil ik weer Utorent er op zetten en dat doet hij ook...
Antwoorden
4
Weergaven
751
  • Gesloten
Hallo, Sinds ik windows 10 heb merk ik dat het scherm soms na 1 minuut op zwart springt. Het scherm gaat niet op stand-by maar hij gaat gewoon op...
Antwoorden
3
Weergaven
950
  • Gesloten
Hallo, Betref: de taakbalk op het scherm van een W10 PC Ik heb normaal gesproken een taakbalk met o.a. een aantal W10 toepassingenen waarvan ik...
Antwoorden
29
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste, Telkens ik een automatische upgrade krijg van windows 10 kan ik niet meer mijn favorieten in google openen en alles verloopt zeer traag om...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Geachte hr/mw, Ik ben bezig om een nieuwe computer in te stellen. Hoe zet ik een snelkoppeling naar een website op de taakbalk? vr. groet Marian...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoi hoi ik heb een vraagje aan jou. Ik heb een probleem met mijn partners laptop, die mist boot ini op z'n laptop behalve als ik de originele...
Antwoorden
1
Weergaven
823
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan