Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hi, Heb onlangs telenet laten langskomen,ivm actie helemaal mee, De nieuwe CBN wireless router staat in living en is wireless verbonden met...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
In W7 vind ik de layout van de Verkenner mooier dan die in W10. Het schijnt dat je in W10 dezelfde layout kunt instellen... Hoe, oh hoe, doe ik dat?
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb nog de 1e build van WIN 10 en de Anniversary update loopt steeds fout. Geen probleem voor mij, de huidige build werkt prima. Maar...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Hoe kan ik soda pdf 8 definitief verwijderen van mijn pc? Verwijderen uit software gaat maar in program files blijft alles staan. Zelf heb...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
goede middag weet er iemmand hoe ik mijn verwijderde facebook berichten kan terug hallen
Antwoorden
1
Weergaven
735
M
  • Gesloten
hallo hoe vind ik men oud paswoord niet terug van google na en reset gedaan te hebben op mijn xperia z5 zou ik terug moeten inloggen op men...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, mijn wifi werkt niet meer na een update van windows 10. Ik kan nog wel rechtstreeks via een kabel aan de modem contact maken . Inlog en...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Pdf
ik krijg deze melding ( zie bijlage )nu als ik een PDF bijlage wil openen als ik de PDF opsla en acrobat reader open kan ik wel de PDF daar...
Antwoorden
2
Weergaven
912
B
  • Gesloten
Hallo, Het Reimage virus heeft mijn computer overgenomen. Via gebruikersaccount wordt bij systeemveranderingen wordt een pop-up opgestart. Ik kan...
2
Antwoorden
22
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hier eens klikken: Understanding Windows 10 for Seniors Part 2 WW
Antwoorden
0
Weergaven
638
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan