Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Soms zie ik plots in mijn Windows verkenner een extra harde schijf staan met als naam SYSTEEM: (Z). in schijfbeheer is die harde schijf echter...
Antwoorden
15
Weergaven
5K
  • Gesloten
is hier op deze site een Recovery disk Windows 10 32 bits geplaatst, ik heb alle pagina' bekeken maar vind het niet, iemand een linkje iemand...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik wil een netwerkje aanleggen dus 2 pc met 1 monitor dit speciaal voor een proggramma waarvan de plugins niet meer werken onder w10 maar hoe en...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Graag even uw hulp. De laptop van mijn echtgenote , is een 2 j oud hp en werd aangekocht met Windows 10. We moesten ons aanmelden met...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
In apparaatbeheer blijft het gevarendriehoekje, met volgende opmerking "De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hoi,ik start mijn laptop op (2 weken oud),alles loop perfect,ik wil mijn pincode ingeven en.... Het ding doet niks,ik mag typen wat ik wil,er...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi. Ik heb nog steeds geen melding gekregen voor de nieuwe zomer update, ik heb nog steeds versie 1511 Mag ik eventueel via deze site de updates...
Antwoorden
63
Weergaven
8K
  • Gesloten
Hallo allemaal, de verjaardag update Windows 10 is perfect verlopen Windows versie:1607. build: 14393.51. Ik heb de Update zelf binnen gehaald en...
Antwoorden
138
Weergaven
16K
  • Gesloten
Hoe kan men zijn laptop opstarten dat men de Icoons van Windows 10 krijgt,zonder eerste het bureaublad te krijgen? MVG,
Antwoorden
0
Weergaven
622
  • Gesloten
Hallo Graag even uw hulp. De laptop van mijn echtgenote , is een 2 j oud hp en werd aangekocht met Windows 10. We moesten ons aanmelden met email...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan