Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
dag , ik moet iedere keer na opstarten Pc als ik op Facebook ga me aanmelden ( mijn gebruikersnaam staat er wel op om te klikken ) en ook op PC...
Antwoorden
8
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste Wat kan ik doen ? Onze Brother waar we reeds 2 jaar meewerken ,drukt alle e-mails af ook Office BV Word alleen onze bank gaat niet om af te...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag , iedere keer ik op internet ga krijg ik die vervelende melding kan ik dat ergens definitief verwijderen ?
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb zodra mogelijk was de verjaardagsupdate geïnstalleerd, maar vond het lege startmenu met enkel tegels veel beter dan het oude xp menu dat nu...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, ik heb de tablet van mijn dochter meegebracht naar huis, er staat windows assist op om naar windows 10 te downloaden maar er staat veel te...
Antwoorden
16
Weergaven
5K
  • Gesloten
Laatste dagen krijg ik meldin "uw preview Windows 10 home verloopt op 1oktober 2016 vanaf dan zal uw pc om de paar uur heropstarten "ik heb gister...
Antwoorden
1
Weergaven
890
  • Gesloten
Hallo, Firefox kan deze link niet openen, Chrome en Edge wel, maar vermits Firefox mijn voorkeur browser is zou ik wel graag weten wat de oorzaak...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg vaker de melding als ik enkele foto's wil bijvoegen dat het bestand veel te groot is,zelfs bij een foto geeft hij dat aan ,wat...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Mijn Lenovo idealpad laptop heeft een hele licht blauwe kleur op een witte achtergrond en erg kleine letters. Dus bijna onleesbaar. Nu kan ik via...
Antwoorden
1
Weergaven
954
  • Gesloten
na een update van Windows 10 naar die jubeleumeditie niets anders of miserie meer gehad <as na urenlange update zonder beeld , niets meer...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan