Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
dag , sedert de update van Windows 10 naar de jubeleumeditie komt nu ieder keer als dei Malware bvb of ATF cleaner en nog vele het vervelend...
Antwoorden
1
Weergaven
984
  • Gesloten
Ik heb een Acer Aspire laptop en krijg de melding "kan geen batterij vinden". Hoe los ik dit probleem op ?
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik start redelijk wat programma´s op via mijn taakbalk. Soms worden de iconen ervan spontaan niet meer gepresenteerd. Komt dat iemand bekend voor?
Antwoorden
0
Weergaven
810
  • Gesloten
Hallo beste PCTuts-vrienden, Ik moet zeggen dat ik zelf als simpele gebruiker W10 als een fijn systeem ervaar. Echter soms gebeuren er dingen...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
hallo heb windows 10 sinds enkele dagen kan ik op facebook geen reacties meer plaatsen noch lezen van anderen iets wat daarvoor wel ging, hulp...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hoi, ik heb een herstel installatie moeten doen van windows 10 en daarom veel programma's opnieuw moeten installeren. Nu heb ik al verschillende...
Antwoorden
29
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik gebruik per maand AdwCleaner en daar zit die conduit search steeds bij. Sleutels worden verwijderd maar beestje komt steeds terug . Het zou in...
Antwoorden
32
Weergaven
4K
  • Gesloten
Als ik upgrade van uit Win 7, dan blijft mijn taakbalk doorzichtig en met de kleur die ik wil. Dus ergens in het register moet te vinden zijn hoe...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wat heb ik nu voor? Ik wou terugkeren naar een herstelpunt en dan ging ik dus in Instellingen naar Geavanceerde Opties voor herstel en ik kreeg...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb sinds kort windows 10 ge-installeert, nu zijn er een paar programma's die problemen hebben. Ik zal deze opnieuw moeten downloaden...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan