Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Ik gebruik een printer HP LaserJet P1102w. Onlangs was er een probleem dat mij ertoe bewoog een herinstallatie te doen. De printer werd...
Antwoorden
11
Weergaven
363
  • Gesloten
Microsoft test mogelijkheid om Windows-updates te installeren zonder reboot
Antwoorden
11
Weergaven
524
Is het nodig dat ik deze update ook installeer : Preview cumulatieve update voor Windows 11 Version 23H2 voor systemen op basis van x64 of...
Antwoorden
5
Weergaven
295
  • Gesloten
Ik heb mijn pc met HDMI-kabel aangesloten op tv. Ik zie alles maar krijg niets open. Ik kan dus vb Google chrome aantikken en dan zie ik in de...
Antwoorden
5
Weergaven
376
  • Gesloten
Beste ik heb een acer pc, scherm en pc in één stuk(geen laptop) Nu gebeurd het SOMS ,bvb bij het lezen van de krant of facebook dat mijn scherm...
Antwoorden
8
Weergaven
523
  • Gesloten
In het pdf-document hierbij vind je een eenvoudige methode om Copilot vervroegd te installeren., i.p.v. te wachten tot de tweede helft van 2024.
Antwoorden
33
Weergaven
1K
  • Gesloten
Nog steeds te weinig Windows 11 gebruikers? Nieuwe windows 11 versie 24h2 heeft CPU functies uit de jaren 00 (2008-2009?) nodig om te kunnen...
Antwoorden
6
Weergaven
415
  • Gesloten
Microsoft komt uit met Microsoft PC Manager, sinds 2022 in testfase en voorlopig alleen voor USA en Aziê. Voor mij komt het er op neer dat een...
Antwoorden
8
Weergaven
346
  • Gesloten
Hallo, Kan iemand me helpen met een script voor het opvolgen van de betrouwbaarheidsmonitor. Het begint meestal met het aanmaken van een...
Antwoorden
22
Weergaven
575
  • Gesloten
het enigste middel dat hier gebruikt wordt is de WIN 11 iso ... ? Ja GEEN Rufus, Ventoy, Bypass-scripts en register hacks, enkel " CMD " ...
Antwoorden
12
Weergaven
493
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan