Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Nog steeds te weinig Windows 11 gebruikers? Nieuwe windows 11 versie 24h2 heeft CPU functies uit de jaren 00 (2008-2009?) nodig om te kunnen...
Antwoorden
6
Weergaven
443
  • Gesloten
Microsoft komt uit met Microsoft PC Manager, sinds 2022 in testfase en voorlopig alleen voor USA en Aziê. Voor mij komt het er op neer dat een...
Antwoorden
8
Weergaven
361
  • Gesloten
Hallo, Kan iemand me helpen met een script voor het opvolgen van de betrouwbaarheidsmonitor. Het begint meestal met het aanmaken van een...
Antwoorden
22
Weergaven
604
  • Gesloten
het enigste middel dat hier gebruikt wordt is de WIN 11 iso ... ? Ja GEEN Rufus, Ventoy, Bypass-scripts en register hacks, enkel " CMD " ...
Antwoorden
12
Weergaven
534
  • Gesloten
blijkbaar is het niet mogelijk direkt een JPEG opname te maken §(in Windows 11 ) via printscreen , het is altijd PNG en moet het van daaruit...
Antwoorden
5
Weergaven
230
  • Gesloten
als ik op de smartphone iets wil delen of doorzenden komt daar nu recent een mededeling op van "end-to-end " , wat moet ik daarmee, blijkbaar iets...
Antwoorden
9
Weergaven
252
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik weet dat er zoiets als het "Windows logboek" bestaat en ook aanwezig is op mijn Windows 11 Systeem. Ik heb daar op mijn...
Antwoorden
5
Weergaven
273
  • Gesloten
hoe voeg je makkelijkst een site toe aan een submap in favorieten ik heb een map "banken " maar wil daar een ander bank in toevoegen in Internet...
Antwoorden
1
Weergaven
131
  • Gesloten
Hoi, Mijn vrouw krijgt continu deze melding als ze videobelt via what's app zal ook al een beginnen zoeken op het net; Groetjes, Ed
Antwoorden
11
Weergaven
393
  • Gesloten
Hallo, Ik weet dat er een programma is die mappen kan verwijderen die niet op een normale manier te verwijderen zijn. Er staat een op mijn usb...
Antwoorden
6
Weergaven
336
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan