Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Ik heb een laptop van een kennis voorzien van w11 pro i.p.v w10 op een niet compatibele pc. Bij mij thuis heb ik alle updates gedaan via wifi...
Antwoorden
11
Weergaven
559
  • Gesloten
  • Opgelost
Bij een poging om mijn Venroy installatie stick te gebruiken, merkte ik dat de USB Ventoy stick niet doe wat hij hoort te doen. i.p.v. dat hij een...
Antwoorden
12
Weergaven
593
  • Gesloten
Mijn windows 11 geeft kuren (vermoed een hardnekkig virus) dus ik dacht er is nog 230GB vrij en zet daar nieuwe win11 op en begin opnieuw want ik...
Antwoorden
10
Weergaven
481
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Sinds kort merk ik, dat ik Windows Defender niet meer kan uitzetten. Wie weet hier meer van? is dit het gevolg van een Update...
Antwoorden
9
Weergaven
410
  • Gesloten
https://nl.hardware.info/nieuws/87033/toms-hardware-softwarematige-schijfencryptie-van-windows-11-pro-laat-ssd-prestaties-met-bijna-50-procent-afnemen
Antwoorden
3
Weergaven
479
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Sinds kort is pictogram van Windows Defender uit de taakbalk (rechtsonder) verdwenen en ik krijg hem via de Taakbalk...
Antwoorden
7
Weergaven
403
  • Gesloten
Ik kan al lange tijd de grootte van de taakbalk niet meer aanpassen. Iets heeft die mogelijkheid geblokkeerd. Bij de standaardfuncties van...
Antwoorden
3
Weergaven
339
  • Gesloten
Hoi, Ik doe soms wel eens sfc /scannow als administrator, k hoop dat ik het bestand mee heb kunnen uploaden want ik kon het niet rechtstreeks...
Antwoorden
7
Weergaven
527
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb op één van mijn PC's in de Certificates - Local Computer onwaarschijnlijk véél certificaten in een onverklaarbare massa folders staan. Er...
Antwoorden
7
Weergaven
370
  • Gesloten
Hij noemt niet 23H2... Gezien de volledigheid en vlotte leesbaarheid van dit artikel beperken wij ons tot een link ...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan