Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Voortgaande op deze post https://www.pctuts.be/threads/samsung-smartphone-wordt-niet-meer-herkend-door-verkenner.245155/post-280838< Ik had...
Antwoorden
2
Weergaven
359
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Op mijn oude Dell Laptop laptop wordt bij de opstart van Windows 11, het opstarten geblokkeerd wanneer op zo'n moment via de...
Antwoorden
3
Weergaven
332
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik krijg in deze versie van Windows 11 geen optie om JPG te openen met Irfan. JPG komt in dit lijstje niet voor. Ook rechtsklikken geeft niet...
Antwoorden
10
Weergaven
646
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Het volgende probleem op de Laptop van mijn broer doet zich voor: Wanneer hij de usb stekker van zijn smartphone in de usb...
Antwoorden
6
Weergaven
971
  • Gesloten
https://nl.hardware.info/nieuws/86028/windows-11-august-2023-update-moet-eindelijk-probleem-van-trage-ssds-oplossen KB5029263 directe donload ...
Antwoorden
5
Weergaven
464
  • Gesloten
Ik gebruik utorrent om bepaalde bestanden te downloaden. Indien een poort test met port checker krijg ik als resultaat dat deze open staan...
Antwoorden
14
Weergaven
702
  • Gesloten
Hallo, Hoe komt het dat in mijn verkenner bovenaan mijn one drive te zien is. Ja ik heb een Microsoft account, maar one drive staat uit onder...
Antwoorden
57
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, het is mij onmogelijk een document via WIFI te scannen, afdrukken werkt wel. Bij Windows 10 nooit een probleem ondervonden. Iemand een...
Antwoorden
1
Weergaven
256
  • Gesloten
Beste , Kan iemand mij advies geven of ik de juist volgorde doe. Nu heb ik mijn bios vorige keer geupdate naar versie 3604 , ik wil graag weten of...
Antwoorden
35
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb windows update uitgeschakels via groepsbeleid op een Windows 10 pro computer. Ik zie ook in instellingen van windows update staan "Sommige...
Antwoorden
5
Weergaven
556
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan