Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
Zie dit artikel https://www.windowscentral.com/software-apps/windows-11/new-leak-suggests-windows-12-is-on-the-way-potentially-in-2024
Antwoorden
0
Weergaven
584
  • Gesloten
Eerder vandaag kondigde Microsoft de functie-update van februari 2023 aan voor Windows 11 22H2 (Moment 2). Later is het bedrijf begonnen met het...
Antwoorden
0
Weergaven
385
  • Gesloten
Beste Pctuts, Tot mijn verbazing gaf mijn desktop gisteren aan te willen upgraden naar Windows 11. Waar haalt hij dit, want de desktop voldoet...
Antwoorden
5
Weergaven
629
  • Gesloten
Bij het de-installeren van programma's met behulp van Windows, blijft altijd ontzettend veel rommel achter. Zijn er de-installatie programma's die...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik wilde een extra partie maken op mijn HDD. Nu merk ik dat ik de C- en D partitie niet meer kan benaderen, met windows...
Antwoorden
16
Weergaven
954
  • Gesloten
Allereerst, Ik heb een clone van mijn C:/ van 14/2/2023. Gisteren kreeg ik een link afkomstig van Facebook. Die verwijst naar een kaart voor...
Antwoorden
16
Weergaven
697
  • Gesloten
Normaal gezien gaat het beeldscherm uit na een poos inactiviteit op de PC. Dat is nu niet meer het geval. Hoe regelt men de tijdsduur tussen het...
Antwoorden
13
Weergaven
643
  • Gesloten
Microsoft Office Professional Plus 2019 licentie gekocht heeft 1 mnd prima gewerkt alle programmas, Word, Excel, Outlook, enz maar als ik er nu op...
Antwoorden
10
Weergaven
848
  • Gesloten
Hallo beste mensen, In Windows bestaat de mogelijkheid, om een nieuw bureaublad te maken, maar ik kan mij geen praktische voorstelling maken van...
Antwoorden
3
Weergaven
476
  • Gesloten
Graag een beetje uitleg. Momenteel heb ik 32 GB werkgeheugen ( HyperX Fury HX436C18FB4AK2/32 2 X 16 ) Loont het de moeite om dit uit te breiden...
Antwoorden
8
Weergaven
495
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan