Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
In het voorbeeld hieronder zet ik de muis op de map Verkenner en dan verschijnen minivensters die aangeven welke mappen in Verkenner open zijn...
Antwoorden
4
Weergaven
336
  • Gesloten
Ik heb een oude laptop als hoofdcomputer, het betreft een Samsung NP 300 met een intel core i5 2450M en 8 GB RAM, zodat jullie weten welk toestel...
Antwoorden
101
Weergaven
4K
  • Gesloten
Het beeldscherm van een van mijn laptops (een Acer Aspire A515-56G) heeft te weinig contrast. Ik zou dit willen bijstellen maar vind enkel...
Antwoorden
0
Weergaven
233
  • Gesloten
Gisteren maakte ik iets heel eigenaardigs mee. Ik was via Anydesk (op afstand) verbonden met de laptop van mijn broer en mijn broer had zijn...
Antwoorden
19
Weergaven
746
  • Gesloten
Mijn pc wou niet meer opstarten maar gaf ook geen foutmelding gezien ik regelmatig met true image een backup maak dacht ik geen probleem via een...
Antwoorden
10
Weergaven
438
  • Gesloten
Als men een PC in slaapstand zet, komt deze normaal gezien terug in beeld door een manuele handeling (muis verschuiven is al voldoende of een...
Antwoorden
9
Weergaven
378
  • Gesloten
Ik krijg een veiligheidsmelding die ik niet kan uitschakelen. Ik zou de incompatibiliteit stuurprogramma's moeten verhelpen. Ik voel me niet...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
https://nl.hardware.info/nieuws/84561/windows-11-update-kan-ssd-snelheid-halveren om de update geinstalleerde update terug te draaien doe je het...
Antwoorden
0
Weergaven
438
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik gebruik Windows defender als beveiliging op mijn Windows 11 systeem. Niets mis mee, zou ik denken. Nu wil ik mijn Nas...
Antwoorden
9
Weergaven
596
  • Gesloten
Sinds enkele weken heeft mijn zus een nieuwe laptop. Een Lenovo. Gekocht in Electro depot Kuurne (Kortrijk). Als ze mail krijgt, krijgt ze altijd...
Antwoorden
36
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan