Windows 11

Vragen, opmerkingen, informatie over het nieuwste besturingssysteem Windows 11 kan je hier plaatsen...

  • Gesloten
https://nl.hardware.info/artikel/10214/zo-gebruik-je-20-handige-functies-in-windows-11
Antwoorden
0
Weergaven
647
  • Gesloten
Ik probeer nu een upgrade te doen van Windows10 pro V21H2 naar Win 11 pro V21H2 op een laptop (A717-71G) met niet ondersteunde processor...
Antwoorden
24
Weergaven
2K
  • Gesloten
De virtuele USB printerpoort van mijn LaserJet Printer 4050 TN van Hewlett Packard geeft een foutmelding " De printerpoort 4050 PCL5...
Antwoorden
1
Weergaven
594
  • Gesloten
  • Opgelost
Heb Windows11 op desktop gezet en zie dat als ik een usb inplug, dat hij dan niet opent. Deed dat wel ion Windows10. Waar kan ik instellen wat de...
Antwoorden
13
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hoe kan ik in windows 11 programma's op mijn bureau blad zetten. Kan ze wel van onder in de werkbalk zetten maar krijg ze daar niet weg. Graag...
Antwoorden
4
Weergaven
559
  • Gesloten
  • Opgelost
In Win 11 staat op de taakbalk een icoontje met Widgets. Daar krijg ik een nieuwsinformatie maar dan van Nederland. Ik ben al 73 jaar Belg en...
Antwoorden
4
Weergaven
509
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Sinds kort heb ik een nieuwe Laptop met Windows 11 daarop geinstalleerd. Ik merk nu, dat wanneer ik via de Laptop de Internet...
Antwoorden
8
Weergaven
470
  • Gesloten
Iets eigenaardigs opgemerkt de laatste tijd (na update naar Windows 11?). Het geluid staat aan, werkt ook, maar bij het icoontje van het geluid...
Antwoorden
5
Weergaven
594
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik kan mijn nieuwe Asus Lapty met Windows 11, niet meer opstarten. Ik krijg bij opstarten deze melding. Ik begrijp er niets van. Kan s.v.p.iemand...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heeft Windows 11 een optie om in Verkenner in rechterpaneel een kolom te tonen met de ingenomen spatie van alle mappen? Hieronder een voorbeeld...
Antwoorden
1
Weergaven
366
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan