Windows 11 herstelpunten

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
geachte,

Is het normaal als je een programma installeert en je besluit het toch niet te houden,
en ik wou een systeemherstel doen (gisteren stonden er nog 6 in, eentje die ik 's avonds nog zelf had gemaakt, doe ik regelmatig zelf)
dat die allemaal verdwenen waren.
Ik had wel juist een windows update gedaan, maar alles was weg.

Is er een manier om verwijderde systeemherstelpunten terug te vinden op je AIO,

En nog iets; is
1714765898672.png
belangrijk om op je pc te hebben

alvast bedankt,maar ik moet er al terug af, het is te lastig

thanks
 
hier foto's waar ik alles heb geprobeert om hardware te controleren
6637cb8b8e39e-een_andere_manier_om_drivers_te_zoeken_ipv_support_assist.jpg


6637cd255eef5-dit_is_een_onderdeel_van_de_oude_support_die_test_slaat_hij_over.jpg

BOVENSTAANDE STOND ALS KNOPJE DETAILS WAAR DEUS NAAR VROEG;
6637ce89401e6-ook_foutmelding%2C_dit_stond_er_onder_de_optie_diagnostiek_zoals_Deus_wou_zien.jpg


er zijn nog mogelijkheden om hardware te testen maar dit maakt het duidelijk zeker.
Ik ga morgen eens bellen en vragen waarom deze erop moest Microsoft .NET SDK 6,

hij plaatste die op de c schijf gewoon in de map
1714933648088.png

de inhoud was zag er zo uit:

1714933702322.png



2x hetzelfde programma, ik heb hem dat ook niet weten installeren, dus heb ik heb de SDK verwijderd maar deze map is blijven bestaan is dus niet verwijderd.

ik zie uit naar morgen

ik hou jullie op de hoogte, btw een vriend van bijna alles weet van PC's weet er ook niets van te maken, rare van al, zijn support assist die hij stuurde van de nieuwe assist maar het was dezelfde als die ik al 3 keer had gekregen van Dell.
Als je hem installeert dan krijg je het beginscherm van de nieuwe assist maar als hij verder gaat dan staat de oudere daar terug.

Maar ik heb ook nog Dell Command update is dit niet even goed?

groet

ED
 
Je hebt me aangesproken via een PB. Ik heb daarin enkele zaken aangehaald... blijkbaar niet gelezen?
In het vervolg best je vragen in dit topic stellen ipv via PB's die slecht opgevolgd worden. Ik heb je ook gezegd dat de Dell Support Assist componenten van het .NET v6 gebruikt. Daarom niet de SDK, maar het zit er wel in. Dus die component laten staan!
 
Gooi dat er toch af. Als die Dell Command update +/- hetzelfde doet en werkt gebruik die dan.
Alhoewel... als ze het aanbieden moet het werken, toch voor hun eigen hardware.

Drivers moet je pas vervangen als het nodig is.
Als je ooit problemen krijgt en een driver zou het mogelijk kunnen oplossen installeer je die toch gewoon zelf? Of start de cmd versie.

Heb je al eens de standaard controles gedaan?
SFC, chkdsk enz. ?
 
Je hebt me aangesproken via een PB. Ik heb daarin enkele zaken aangehaald... blijkbaar niet gelezen?
In het vervolg best je vragen in dit topic stellen ipv via PB's die slecht opgevolgd worden. Ik heb je ook gezegd dat de Dell Support Assist componenten van het .NET v6 gebruikt. Daarom niet de SDK, maar het zit er wel in. Dus die component laten staan!
lees even je PB en je kent de reden, sorry
 
Gooi dat er toch af. Als die Dell Command update +/- hetzelfde doet en werkt gebruik die dan.
Alhoewel... als ze het aanbieden moet het werken, toch voor hun eigen hardware.

Drivers moet je pas vervangen als het nodig is.
Als je ooit problemen krijgt en een driver zou het mogelijk kunnen oplossen installeer je die toch gewoon zelf? Of start de cmd versie.

Heb je al eens de standaard controles gedaan?
SFC, chkdsk enz. ?
wat doe ik met cmd versie voor drivers, de sfc is perfect
 
ok, maar deze middag tijdens het lezen van mijn mails kreeg ik een melding van een update van Support Assist en hij deed er wel lang over, is ook wel een groot programma
263mb en plots had ik een nieuwe versie van Support Assist, alles werkte naar behoren, ook een grondige scan op hardware problemen en alles was ok heb ook
Heb ook Get-ExecutionPolicy -list in powershell uitgevoerd en dit gaf dit beeld
ziet er goed uit alhoewel ik liever de LocalMachine RemoteSigned ook als Undefined gezien maar moet nog zoeken hoe dit gaat?? Als er iemand raad weet of als het kwaad kan laat het gerust weten.
1715027516107.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan