Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet niet of je in de win7 starter aanpassingen kunt doen ..maar je zou het virtual geheugen kunnen vergroten ...
open start en klik met rechts op computer en kies eigenschappen ..
klik op geavanceerde systeemeigenschappen ..
klik verder op instellingen bij visuele effecten , processorgebruik...
weer opent er zich een scherm ..klik op geavanceerd en daarna op wijzigen..
zet eerst het vinkje uit bij Wisselbestandsgrootte voor alle stastions ...
selecteer vervolgens de schijf waarmee je problemen ondervind ( meestal staat deze al geselecteerd en in het blauw )..
zet nu het vinkje aan bij aangepaste grootte .. ( vanonderen zie je vermeld staan minimum toegestaan en AANBEVOLEN )
stel nu de begin grootte en je maximaalle grootte gelijk in ..
bijv: 1/3 meer dan het vanonderen vermelde aanbevolen grootte....als je aanbevolen grootte 6142 mb bedraagdt dan zet je de begin grootte en je MAXIMAALLE grootte in op 9500mb )
wordt er maar 512mb stel je 750mb in ..
bevestig met toepassen en ok
pmerking : deze virtueelle geheugen wordt van je eigenlijke HD afgesnoept ..
 
Laatst bewerkt:
1 Gb

1 Gb

Ik ben momenteel nog in het buitenland, zal u weten te zeggen als ik terug thuis ben

maar hoe doe ik dat, naar het systeem kijken aub, ben een leek in de pc sorry

dina,
 
@ dina : ik snap je vraag niet ...is je vraag bedoelt aan mij ..of eerder aan pluis
indien je deze aan mij richte ;dan heb je blijkbaar iets niet te goei gelezen want ik heb er vermeld hoe je er bij komt ;om deze aanpassing te doen !
 
1 gb

1 gb

Al lang thuis ????? ik ben verdorie één week thuis en maak mij klaar om te vertrekken voor 4 maanden; de pc was wel het laatste waar ik aan dacht hoor ! ! Je mag het onderwerp sluiten, de kleine laptop is uitgeschakeld, heeft het niet overleefd ;-)Groeten Dina
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan