Androïd apps 1 werkende App overplaatsen naar andere Smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,
Ik heb kortgeleden een App voor een slimme stekker geinstalleerd. Die werkt op mijn Smartphone, maar ik krijg hem niet goed ingesteld op de Smartphone van mijn ega. Weet iemand, of het mogelijk is om alléén deze werkende App met al zijn instellingen over te hevelen naar de Smartphone van mijn ega en zodoende ook op haar Smartphone een goed werkende App te krijgen? Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
over welke smartphones hebben we het? "een Smartphone " van mijn ega dat vertelt niet veel .
ik heb een Iphone mijn ega een Samsung bv.
iets vertellen en geen info geven is wel heeeeeeeel moeilijk voor het vinden van een oplossing!
graag wat meer info geven, geldt trowens voor ieder vraagstelling ...... mijn ' glazen bol ' van AliExpres is nog steeds onderweg ..... tenzij het een miskleum is, dan zie ik het nooit .....

een kat in een zak gekocht!
 
Natuurlijk heb je hier gelijk in Wivy. Mijn Smartphone is een "Realme" en die van mijn ega is een "Oppo".
groet,
Cor
 
Wij hebben slimme stekkers van den Action (LSC) dus. Mijn vrouw heeft 1 account en ik ben daar aan toe gevoegd. Ik heb dus helemaal niets moeten instellen op mijn smartphone. Dat was reeds gebeurt door mijn vrouw op haar Smartphone en toestel doet er op dit moment helemaal niet toe. Want wij zijn beide al veranderd van toestel en dat is ook van merk, want geen van beide is bij hetzelfde merk gebleven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan