Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb 2 schermen aan mijn computer nu wil ik tv er ook bij en heb deze aangesloten langs hdmi dit lukt voor 2 maar niet voor 3.
 
Bij instellingen krijg ik deze melding als ik tv aan vink ( deze gpu ondersteund tot 2 beeldschermen )

28-08-2013 18-08-52.png
 
dan is het toch duidelijk niet ... je videokaart kan er géén 3 aan ...
wil je dan toch 3 schermen dien je of een videokaart bij te plaatsen identiek aan deze die er nu in staat of je koopt een nieuwe videokaart die wel 3 schermen aan kan
 
ja maar wil op tv filmen afspelen dat ik gedownload heb.

Zou je dan niet beter je films op een stick of schijfje zetten en met een mediaplayer werken?
Wat haal je dan nog van je computer? Film afspelen op groot scherm en verder werken met nog eens 2 schermen. Het wordt regelmatig wachten of schokken van films.
Zie hier op de site naar de posten over mediaplayers voor heel weinig geld. Leopold heeft er deze week eentje gekocht voor 50€ in Saturn. Als je een beetje rondkijkt, vind je ze overal. Zie ook op 15/9 in Gent.
 
een filmpje kijken in 3D....een film van 120 minuten bekijken in 40 minuten....Kan ook film kijken zijn op 48/9 i.p.v 16/9
dit is echt aan bladvulling doen...:p(lachen):taunt:" sorry kon dit niet laten liggen"(Geert hoste)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan