Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Mijn schoonbroer zit met 3 updates die achter blijven. Telkens opnieuw worden ze opgehaald en niet geïnstalleerd.
Voorlopig weet ik niet om welke het gaat. Maar het moet een grote maand geleden begonnen zijn. Naar hij me zegt worden ze binnengehaald bij het afsluiten. Bij het opnieuw opstarten wordt er een controle gedaan. Het systeem wordt 2 maal opnieuw opgestart en bij het afsluiten zijn de updates daar terug om te installeren.
Hoe kan ik deze uitschakelen zodat hij er vanaf is? Of hoe kan ik ze alsnog laten installeren?
Als ik bij hem ga, schrijf ik de nummers op.
 
Hallo,

1. Microsoft Fix it!
Microsoft heeft een eigen programma ontwikkeld om Windows(update) problemen op te lossen.

attachment.jpg


Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.

Als dit het probleem niet oplost kan je het volgende nog proberen.
Schakelen de auto.updates uit en kies voor de optie handmatig.
Zet de functie van andere microsoft producten updaten ook uit.
Als er handmatig updates zijn gevonden kan je ze 1 voor 1 updaten zodat je fouten kunt ontdekken.
Wil je een bepaalde update absoluut niet...klik dan hierop met rechts en zet de optie "verbergen" aan.
In de lijst geinstalleerde updates kan je zien...of de update wel of niet goed is gelukt.

Suc6
 
Hallo,

1. Microsoft Fix it!
Microsoft heeft een eigen programma ontwikkeld om Windows(update) problemen op te lossen.

attachment.jpg


Sla het programma op op het bureaublad. Open vervolgens Microsoft Fix it en volg de stappen van het programma op. Microsoft Fix it! zal windows update onderdelen waar nodig herstellen. Dit kan even duren. Het programma zal je computer, met jouw goedkeuring, opnieuw laten opstarten.

Als dit het probleem niet oplost kan je het volgende nog proberen.
Schakelen de auto.updates uit en kies voor de optie handmatig.
Zet de functie van andere microsoft producten updaten ook uit.
Als er handmatig updates zijn gevonden kan je ze 1 voor 1 updaten zodat je fouten kunt ontdekken.
Wil je een bepaalde update absoluut niet...klik dan hierop met rechts en zet de optie "verbergen" aan.
In de lijst geinstalleerde updates kan je zien...of de update wel of niet goed is gelukt.

Suc6

Was al gebeurd maar helpt niet. Hoorde hem vandaag en hij zei dat de laatste week het probleem zich niet meer voordoet. Hij zei gisteren maar 1 update aangeboden te zijn. Dat zou dus kloppen want Microsoft gaf gisteren maar 1 update door. Dus die 3 zouden dan toch weg zijn.
 
Was al gebeurd maar helpt niet. Hoorde hem vandaag en hij zei dat de laatste week het probleem zich niet meer voordoet. Hij zei gisteren maar 1 update aangeboden te zijn. Dat zou dus kloppen want Microsoft gaf gisteren maar 1 update door. Dus die 3 zouden dan toch weg zijn.

klopt gedeeltelijk ik kreeg gisteren 10 updates binnen waaronder 9 optionele en 1 aanbevolen update ..

Ashampoo_Snap_2015.05.21_17h43m27s_003_.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan