Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel als je hetzelfde user account en wachtwoord hanteert. lees: 'master-account'.Ja maar die doen niet automatisch ook gebruikersnamen en wachtwoorden invullen
Maar als je die .pst-bestanden wegens volumegebrek, gedeeltelijk wilt leegmaken (op uw pc) moet je 1 maand wachten vooraleer uw prullenbak in OneDrive geleegd wordt.Beiden hebben voor en nadelen. Maar je vergelijking is verre van volledig.
Bij Onedrive staan je bestanden verspreid over verschillende datacenters
Een externe schijf ligt op 1 locatie
Ja bij Telenet dan, en misschien ook andere Belgische provider. Dit is geen normale gang van zaken maar dat komt dus door de werkwijze van de provider dan.Wel als je hetzelfde user account en wachtwoord hanteert. lees: 'master-account'.
Ik ben ook bij Telenet en ik heb het master-account.
Ja maar dat kwam er niet zo duidelijk uit naar voren voor meelezende leken.Wel een beetje logisch, niet?
Telenet = instellingen via een echte webpagina, gehost op de server van Telenet. De modem zelf legt enkel verbinding. Groot nadeel voor de gebruikers want niets staat lokaal, en Telenet bepaalt welke instellingen ze aanbieden en welke niet. Voordeel enkel voor Telenet bij het ev. wisselen van modem.Ik heb eens in Belgie moeten werken en moest toen ook bij een provider op de web interface inloggen om in het modem een port forward te kunnen doen dus tja... sommigen doen het wat apart.
Wat dus qua resultaat op hetzelfde neerkomt ... privacy = zero !Zou enorm onlogisch zijn als het hoofdaccount zomaar alles van de andere gebruikers/mailboxen kan binnentrekken.
Je kan wel via dat account de gegevens (incl wachtwoord) aanpassen van de andere gebruikers/mailboxen.
Hoezo? Dat is bij elke hoster en ISP zo dat je met het hoofd account de wachtwoorden van mail adressen die onder dat account kunnen vallen kunt aanpassen.privacy = zero !
En dan weten je kinderen of huisgenoten ook dat je het wachtwoord gewijzigd heb, krijg je gelijk op je lazer.Privacy van je huisgenoten is dus ... zero !