absorptiekussen bijna vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een canon pixma mg8150 en wil graag de teller resetten zodat ik dit bericht "absorptiekussen bijna vol" niet meer krijg. bij mijn pixma zie je dus geen enkele knop. pas als je on power duwt komen er bepaalde knoppen zichtbaar en dan nog niet allemaal. ik had al gehoord zet printer uit en druk dan op stopeen paar seconden. maar dat gaat dus niet. geen stopknop te zien als printer uitstaat

dankµ

lucko
 
Hier heb ik iets gevonden op: http://www.fixya.com/support/t14949313-reset_ink_absorber_canon_pixma_mg_8150

Waste Ink Counter Reset:

Step 1: Manual for Service mode
1. Unplug power and USB.
2. Open door and hold power button.
3. Connect power.
4. Close door, then release power button.

step 2 : Software for Permanent
1. Reconnect the printer cable.
2.Open General Tools software and select (USB PORT)
3 .Choose (SET DESTINATION 1) And it should be reset.
"After service mode Pls use software for permanent reset"
 
heb geprobeerd met zoeklamp en dan de knoppen gedrukt. dan de service tool gedownload en vandaar werkt het niet meer. ik zal maar een nieuwe kopen. dank voor jullie raad. ik heb er een punthoofd van :)
 
lucky2000;n239590 zei:
  • heb geprobeerd met zoeklamp en dan de knoppen gedrukt. dan de service tool gedownload en vandaar werkt het niet meer. ik zal maar een nieuwe kopen. dank voor jullie raad. ik heb er een punthoofd van :)
nog niemand die iets gevonden heeft om dit probleem bij mijn printer canon pixma mg 8150 op te lossen???

Eerst zeg je, ik zal een nieuwe kopen en dan vraag je of wij al een oplossing gevonden hebben -)5?
Ik en ik denk niet alleen ik zullen wel gedacht hebben dat jij nu ondertussen met een fonkelnieuwe printer zat te pronken hoor.
 
Deze zou werken met alle Windowsversies en zie op deze pagina hoe je te werk moet gaan. Ik hoop dat je hem terug aan de praat krijgt.

https://consultancomputeraplus.blogspot.com/2017/09/how-to-use-service-tool-v2000.html

Anders heb ik dit ook nog gevonden voor Canon printers.

Stap 1, ga naar Service Mode
1 Schakel de printer uit.
2 druk de Resume knop in en houd deze ingedrukt
3 druk de power knop in en houd deze ingedrukt
4 laat de Resume knop los, maar de Power knop blijf je ingedrukt houden
5 druk 5 x de Resume knop na elkaar in terwijl je de powerknop ingedrukt blijft houden.
6 druk de Resume knop in en houdt deze ingedrukt
7 laat Power en Resume knoppen gelijktijdig los.

Nadat je de beide knoppen hebt los gelaten gaat de groene LED knipperen en na een tijdje blijven branden. Indien niet, is er iets fout gelopen in de bovenstaande 7 stappen en moet je deze herhalen.
Hier is de site waar ik het gevonden heb. Ben zo vriendelijk geweest om het ff te vertalen.
https://consultancomputeraplus.blogspot.com/2017/10/reset-canon-mg8100-mg8120-mg8140-mg8150.html
 
beste cve hartelijk dank, maar ik heb dit ook al geprobeerdok dat met dat service tool. dat werkt ook voor geen meter.ik zal het nog eens proberen een van die dagen ik zla morgen eens proberen wat skippy gegeven heeft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan