Windows 11 Acer pc all in one

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacques

Steunend lid
Vip Lid
Beste ik heb een acer pc, scherm en pc in één stuk(geen laptop)
Nu gebeurd het SOMS ,bvb bij het lezen van de krant of facebook dat mijn scherm even +-4a5 sec. uitvalt.
Wordt gewoon even zwart!!, als ik muiswieltje gebruik komt het meestal onmiddelijk terug
Het heeft niks te maken met uitschakel tijd van het scherm.
Ik vraag me af .Is er iets kapot aan het gaan of niet?
Zijn er mensen die dit ook al gehad hebben en is er een oplossing
Graag hulp, dank bij voorbaat.
Jacques
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een mogelijke piste:
Dit issue kan optreden bij het updaten van de driver van de GPU. Zoiets kan tijdens de Windows updates aangeboden worden of "hersteld" worden naar de driver die in de repo van Microsoft zit.
Het is niet zoals vele denken dat dit daarom een "Microsoft" driver is. Nee, deze is evengoed geschreven door de developer van de GPU. Maar is daarom niet 100% dezelfde als diegene die geinstalleerd staat.
Dus dat is iets wat je kan opvolgen. In aparaatbeheer kan je dan gaan kijken welke versie geinstalleerd is, en of die regelmatig veranderd.
 
Ik zou je willen helpen maar, heb mijn ACER ALL IN ONE na alle miserie weggedaan, had hetzelfde probleem en vond nergens een oplossing.
Hopelijk heb je meer succes met het vinden van een oplossing.
 
als het opgelost is, wat was de oplossing dan? ik ben ook benieuwd !
ik zou denk aan de slaapstand, op batterij ga hij het scherm sneller in slaapstand gaan dan op stroom .
waar vind je dat , instellingen --> persoonlijke instellingen--> vergrendelingscherm -->scherm time-out
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan