Windows 7 Acer 5734Z

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit oudje van 2010 met daarop win7, geactiveerd bij Microsoft.
Wil niet upgraden naar win 10, nazicht naar uitgevoerde updates in verleden geeft aan dat SP1 telkens mislukt.
SP1 gedownload en wil dit eveneens niet installeren, krijg als melding, de installatie is mislukt kan element niet vinden.
Win 10 geprobeerd te installeren op een andere schijf, geen enkel probleem, wil enkel niet activeren.
Dan maar nieuwe win 7 installatie gedaan met SP1 erin, probleemloos geïnstalleerd met Microsoft key, die op de sticker staat.
Maar nu komt het, is niet geactiveerd, moet 3 dagen wachten voor hij automatisch gaat geactiveerd worden, ofwel online activeren, dit geprobeerd, maar wil hem niet activeren.
Zal eens 3 dagen wachten zeker, maar toch eigenaardig, kan de laptop met de schijf met geactiveerde Windows met behulp van de media creation tool eveneens niet upgraden.
 
Heb wel degelijk de win 10 home geïnstalleerd en daarna proberen te activeren met de win7 key en is niet gelukt.
Lange Pier, met de oem key is degene die op de betreffende laptop staat, is dus niet op een andere pc, en inderdaad kan daar een andere key voor aankopen, maar ga deze niet frequent gebruiken, maar gebruiken om zaken eens uit te proberen.
 
Het gaat mij niet om die 15 euro, maar of het probleem op te lossen is, normaal moet dit werken, zo al meerdere malen een pc van win 7 naar win 10 geüpgraded.
Heb hier nog een paar stickers van oude pc´s die ik indertijd verwijderd heb, en ja daarmee heb ik hem dus geactiveerd gekregen, nu ga ik proberen deze naar win 11 te brengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
als windows 11 gaat normaal installeren ga je stoten op Minimale systeemvereisten via Rufus kan je dat ontzeilen

1653820304715.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan