Windows 8 activerings licencie gezocht voor windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nog een oude acer met daarop windows 7 met licencie en heb hierop windows 8.1 geinstalleerd. met een vrije licencie van microsoft echter bij activeren moet ik een activerings licencie in vullen en die heb ik niet meer kan iemand mij hieraan helpen?
 
Welke?
Windows automatische driver update uitschakelen en de drivers bij de chipbakkers zelf downloaden en gebruiken.

Een antwoord op de rest heb ik niet gezien wel 2 dezelfde die niet echt relevant zijn.
 
Helaas is de support voor 7&8 is beëindigd. Windows laat niet meer toe om te updaten naar Win10.
Had een vergelijkbaar probleem met een win 8 laptop. Kon er wel gewoon 10 op zetten met licentie.
Denk dat het daarom niet lukt Zie #5
Dus je zult een licentie van Windows 10 moeten kopen.
 
ik heb al gekocht bij gamers outlet en ben tevreden ,gekocht en geinstalleerd zonder problemen win11 pro en office 2021 ...windows 8.1 pro ( Retail ) kost 3 euro win 7 pro ( OEM ) 3 euro . win10 pro (Retail ) 5,99 euro en Win 10pro (OEN )3;99 ..misschien ben je hier iets mee ?
 
Goedkope legale licenties voor
Voor Windows 10:
https://www.gamers-outlet.net/nl/buy-windows-10-professional-retail-microsoft-global-cd-key
Voor Windows 8.1
https://www.gamers-outlet.net/nl/buy-windows-8-1-pro-global-cd-key-html
Meestal gaat het hier om refurbished keys en in de meeste gevallen spreken we dan over groepsaankopen van grote bedrijven. Voorbeeld: een bedrijf koopt 100 licenties voor zijn/haar medewerkers maar gebruikt er maar 50 van. De resterende vijftig komen dan aan spotprijzen terug op de markt omdat je die dan ook maar één keer kan gebruiken en je ook - in principe - geen ondersteuning krijgt van Microsoft zelf. Dit geld uiteraard ook voor Office keys die je daar kan aankopen. Deze sleutels blijven levenslang (het leven van de pc/mac waar je die op installeert) geldig en alle updates binnen de versie blijven perfect draaien. Upgrades naar een hogere versie wordt in dan meestal niet ondersteund (behalve voor Windows tot hiertoe). Je kan die licentie dus (meestal) niet meenemen naar een ander/nieuw toestel maar dan koop je gewoon weer en nieuwe voor een prikje.
 
hoi Pagadder , klopt wat je schrijft ...maar ik denk dat ik de office 21 met bind key ...terug kan gebruiken op dezelfde PC mocht er wat misgaan en wat de win 11 pro in retail ...dat weet ik niet .misschien zou ik de office wel kunnen meenemen naar een andere pc ,omdat ik die gedownload heb op de microsoft site en met mijn outlook account ...maar heb geen idee ...en lukt het niet..... je schrijft >>dan koop je gewoon weer en nieuwe voor een prikje. en dat is ook zo.
 
Ik heb al honderden van die licenties via gamers outlet aangeraden aan mensen van diverse fora, kleine zelfstandigen, clubs, VZW ...
nog nooit problemen mee gehad.
Zelf nog een licentie gekocht een week terug voor Visio, gewoon om iemand verder te helpen. (ongeveer gratis, buiten een paar pintjes);)
Ik had wat problemen met de installatie omdat Office 2021 op mijn computer was geïnstalleerd.
Mailtje gestuurd op zaterdagavond, zondagmorgen al de oplossing waarna de installatie vlekkeloos is verlopen, perfecte klantenservice.
 
  • Geweldig
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan