Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet waar deze vraag thuis hoort. Onze vereniging heeft een mail rondgestuurd via outlook. Maar ik had graag de adressen voor die mail in een exel bestand getrokken, om in het vervolg een mailinglist op te maken.. Dit lukt niet met knippen en plakken. Krijg dan enkel hun naam en niet het achterliggende mailadres. Ik heb alle adressen uit de CC gecopieerd en in exel geplakt maar ik krijg slechts 1 lijn met alle namen en dus niet de emailadressen. Iemand een idee, voor ik die 400 adressen moet overtypen.
 
Dat is het juist, heb eigenlijk geen zin om al die leden toe te voegen aan mijn persoonlijke contacten.

Kan je ze niet onderbrengen in een afzonderlijke groep ?



**deze persoon werd een ban opgelegd , reden is hij gebruikt een vals IP adres en een vals E-mail adres ...dit is tegen de forum regels
hij werd daaromtrent herhaaldelijk aangesproken ...via een pb ..doch kwam telkens met een verhaaltje af .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ben je daar zeker van ...ik bedoel maar dat ik mijn contacten ook geexporteerd heb naar een exell
de e-mail adressen worden pas het laatst vermeld ( deze staan dus helemaal rechts op het blad )

als je outlook opgestart heb dan klik je op het menu vermeld naast outlook en je selecteert personen .
open in personen beheren en kies hier dan voor exporteren ...er word je gevraagd om deze op te slaan of te openen ...ik open deze dus met Libre office .
en zie alle gegevens vermeld zoals ik deze destijds heb aangemaakt ....
965ef7b626-Ashampoo_Snap_2013.12.12_08h20m43s_001_.png


deze exell heb ik dan via bestand (Libre Office) opgeslagen als een bewerkbare pdf ..
de email adressen werden op blz 8 pas vermeld
 
Beste qtex, "als je outlook opgestart heb dan klik je op het menu vermeld naast outlook en je selecteert personen .
open in personen beheren en kies hier dan voor exporteren ...er word je gevraagd om deze op te slaan of te openen" volg ik je niet. Als is outlook 2007 opstart, krijg ik geen ander menu
test.jpg
 
ik spreek hier niet over de Microsoft outlook2007 of eender welke outlook van de Office ik spreek hier over de outlook.com
je gebruikt volgens ik dacht toch ook de Win8 !
heb je dan niet de outlook desktop in gebruik dus ook niet weer de outlook opstarten via de apps want dan dien je tevens ook het Microsoft account te gebruiken .
 
Vanuit MSOffice Outlook: Bestand - Opties - Geavanceerd - onder Exporteren klik op de knop Exporteren - kies voor: naar een bestand exporteren - volgende - kies voor Microsoft Excel - volgende - klik in het lijstje dat nu verschijnt op "contactpersonen" - volgende - kies nu een plaats waar je alles gaat opslaan - volgende - voltooien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan