Status
Niet open voor verdere reacties.
moeilijke bevalling hé urbain.

sleep uw IE naar die balk
als u nu een link wil bekijken .. open IE en plak hem daar in adresbalk.

dat is een optie , maar ik heb ie7 al in de taakbalk staan; neen het is enkel de adressenbalk die ik in de taakbalk zou willen plaatsen , maar die staat niet meer in de werkbalk.
 
start==>configuratiescherm==>in de klassieke weergave==>taakbalk en menu start==>en daar kan je de aanpassingen doen
 

Ik had msn maar ik heb die al en heel tijdje geleden verwijderd.

Neen het is zoals Bob het zegt ........Je hebt SP3 geïnstalleerd.
Daarmee ben je die adresbalk kwijt.

Zie Microsoft kb951448

En ik vermoed dat volgens zijn bericht hij wel naar een oplossing zal gaan zoeken (hoop ik ).
Ik heb ondertussen op zijn aanraden voorlopig al een adresbalk van www. muvenum .com gedownload en nu staat er al een adresbalk in de taakbalk.
Ik denk dat die er wel zal blijven staan nadat ik de pc heb afgesloten en de volgende dag de pc terug ga opstarten.zeker weet ik het ook niet .
 
ik zoek verder

oei oei ik daht dat het bob was maar het is ben...........
En nu zie ik hier Rudy staan !!!!!
In ieder geval bedankt voor de noodoplossing.
Misschien geeft microsoft toch nog een tooltje voor adressenbalk dat bestemd is voor XP .
Is het niet zo dat op het einde van het jaar geen updates en andere applicaties meer zullen zijn voor XP ?
 
dat is misschien ook een mogelijkheid.
Maar is dat niet hetzelfde als ei7 die ik dan eerst moet openen om dan met de adresbalk te kunnen werken ??
 
Is het niet zo dat op het einde van het jaar geen updates en andere applicaties meer zullen zijn voor XP ?

Microsoft verklaarde vorig jaar van de concurentie van af te willen, ook van deze uit het eigen kamp (xp)
Ook zou windows 7 volgend jaar enkel compatibel zijn met vista.
Als ik het goed versta zal je volgende jaren niet veel meer met xp kunnen doen, alle, dat willen ze toch zo.
De updates zijn nu al met meer dan 2 jaar verlengd vanwege het grote succes van xp, was maar tot 2006 voorzien.
Aan alles komt een eind, ook aan xp.
De meesten lezen deze 'zwartkijkerij' niet graag, maar ik vrees dat ik dicht bij de waarheid zit.
 
inderdaad het probleem is hetzelfde, ik ben het adres kwijt die in de werkbalken vermeld staat en die normaal gesproken als je het aanklikt in de taakbalk terecht komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan