Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn wederhelft en ik zelf, hebben beiden een Samsung S3 smartphone.
Ik gebruik op mijn pc een google agenda, dewelke ook op mijn smartphone leesbaar is.
Mijn vrouw heeft op haar smartphone eveneens de google agenda staan.
Hoe krijg ik nu mijn (onze) afspraken op beide smartphones?
Alvast bedankt.
 
1.Klik in de agendalijst aan de linkerkant naast een agenda op het pijltje en selecteer Deze agenda delen.
2.Geef het e-mailadres op van de persoon met wie je je agenda wilt delen.
3.Selecteer in het vervolgkeuzemenu het gewenste bevoegdhedenniveau en klik op Toevoegen.
* (Als je op Toevoegen hebt geklikt, ontvangt de persoon die je hebt geselecteerd een e-mail met een uitnodiging om je agenda te bekijken.)

bron
 
Heb alles gedaan zoals door u goed werd geschreven. De uitnodiging is wel op haar emailadres aangekomen, en via haar mail kan ik wel de aganda bekijken, doch op haar Samsung SIII verschijnt niets in de agenda... Waar zit de fout?
 
de handeling moet ook op haar smartphone gedaan worden ...dus zij moet dan u toevoegen ..
 
je kunt ook kiezen om deze te synchroniseren ...met elkaar en dit via gmail
Gmail adres gebruiken.
agenda synchroniseren op dat gmail adres en daarna hetzelfde emailadres gebruiken op haar mobieltje.
dus het komt er op neer dat je beiden hetzelfde gmail adres gebruikt .
 
O.K. bedankt, maar alles op haar phone staat op haar naam en haar gmail. In de google agenda op mijn pc heb ik haar gmailadres ook ingevoerd. Het zou dus moeten lukken... helaas niet dus. Geen synchronisatie tussen mijn pc en haar mobiel.
 
ik gebruik dus de google agenda niet ook gebruik ik geen smartphone daarom is het voor mij moeilijk om dit alles voor ogen te krijgen..
maar ik veronderstel dan ook dat zij jouw dan ook dient toe te voegen op haar gmail account...
 
Wederom bedankt. Ja, ik snap dat het voor u als niet-gebruiker moeilijk is, doch ik denk dat dit niet het geval dient te zijn. Mijn echtgenote heeft nu het tegenovergestelde gedaan : een afspraak manueel ingevoerd op haar smartphone en deze is wel te lezen op mijn pc. Synchronisatie van phone--->pc lukt wel. Van pc----> smartphone voorlopig niet.
 
dus indien ik je goe versta dan krijg je de afspraak binnen op de pc maar niet in je smartphone !
en anders om als jij dus een afspraak via de agenda op de pc aanmaakt dan komt deze dus enkel ook op jouw smartphone binnen en niet op de hare ..!


** lees dit eens door ....Google agenda

en vooral het punt om je agenda te delen met je huisgenoot ...
 
Bedankt voor de handleiding, maar... ik kan de gekleurde items (paarsgekleurd) niet aanklikken. Ik veronderstel dat wanneer je die gekleurde items zu kunnen aanklikken, er een verdere uitleg volgt. Niet dus. Kan jij misschien eens proberen om aan te klikken? Normaal zou het antwoord daar moeten te vinden zijn denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan