Even een beetje uitleg , ik heb een Nexus 5 van Google zelf en daardoor krijg ik steeds de nieuwe updates en upgrades binnen.
Maar ik meen eens ergens gelezen te hebben dat indien je smartphone ge-(on)rooted is dat je dan de fabrieksinstellingen kan verwijderen en dat je dan de laatste updates er kan opplaatsen omdat dit dan ook een blote smartphone wordt zoals de Nexus 5 en 6.
Correct me if i am wrong.

Hier vind je de downloads --> Meizu Pro 5 Release Delayed Until November Due to Factory Flood | NDTV Gadgets360.com

Als ik van mijnen Sony een nexus zou kunnen maken zou de max zijn. Ga het ff uitzoeken, maar normaal gezien denk ik het niet. Want je hebt de hardware die verschillend is en dat moet ook compatible zijn en daar vrees ik echt wel voor.
 
Als ik van mijnen Sony een nexus zou kunnen maken zou de max zijn. Ga het ff uitzoeken, maar normaal gezien denk ik het niet. Want je hebt de hardware die verschillend is en dat moet ook compatible zijn en daar vrees ik echt wel voor.

Ook mijn gedacht. Niet ieder toestel is hetzelfde. Daarom ook dat de fabrikant beslist om de update vrij te geven. Of zou dit enkel zijn om een nieuwe te verkopen???
 
Ik heb vandaag geen tijd gehad en gisteren heb ik ff naar gekeken, maar heb geen software gevonden. Dus kan ik niet zeggen of het lukt of niet. Enkel een lookalike van een nexus 5 vond ik in je link.
 
https://developer.android.com/distribute/googleplay/start.html

www.techradar.com/how-to/phone-and-communications/mobile-phones/how-to-download-android
Op de laatste site vind je de werkwijze over hoe je android 6.0 Marshmallow kan downloaden en installeren, het zijn 7 pagina's

Dat gaat hier inderdaad over het installeren van Android 6 op andere apparaten, maar ze zeggen er bij dat ze geen lijst hebben van de toestellen waarbij het werkt. Heel riskant lijkt het mij. Gezien ze zelf voor hun eigen lijn elk een eigen file hebben is het dus hardware gebonden. Ik ga dat dus niet proberen al is de verleiding wel heel groot om iets hoger dan Android 4.2 op mijn toestel te krijgen. Want ik wil eigenlijk minimum Android 5.0 nu op mijn toestel krijgen. Maar ik ga niet alles op alles zetten en mijn toestel naar de knoppen helpen hoor, wat hier wel de kans groot maakt. Want mijn scherm is 4,5" en alle nexus toestellen zijn minumum 5" schermen, dat is 1 punt. We gaan het nog niet hebben over het feit dat ze allemaal minimum 16GB intern geheugen hebben terwijl ik er maar 8 heb. Dus in mijn geval loopt een nexus software zeker mis af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan