Smartphone App lade

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
Sinds ik een xiaomi 13 t pro heb en ik wil dus vegen van onder naar boven om al mijn apps te zien gaat dat niet. Ik moet dan kiezen voor 'met app laden. Maar dan heb ik mijn gemaakte groepen en bladen niet meer.

Is dat door de nieuwe versie van Android of door xiaomi. Nochtans met de Poco had ik dat probleem niet.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-02-22-05-38-51-353_com.miui.home.jpg
    Screenshot_2024-02-22-05-38-51-353_com.miui.home.jpg
    40.4 KB · Weergaven: 35
  • Screenshot_2024-02-22-05-39-53-417_com.miui.home.jpg
    Screenshot_2024-02-22-05-39-53-417_com.miui.home.jpg
    55.1 KB · Weergaven: 29
  • Screenshot_2024-02-22-05-39-34-529_com.miui.home.jpg
    Screenshot_2024-02-22-05-39-34-529_com.miui.home.jpg
    68.2 KB · Weergaven: 31
ik denk dat het met dat pijltje is ∧ ik heb het omcirkel

1708586407273.png


je veegt van beneden naar boven op dan ∧
 
Laatst bewerkt:
Beste

Ik wil dat pijltje juist niet hebben. Ik weet dat je daarmee alle iconen kunt oproepen. Ik wil de klassieke display met mogelijkheid tot uitrol van alle iconen
 
en ... die mogelijkheid tot uitrol is dat pijltje (of gewoon veeg naar boven)... snap je bezwaren niet hoor !
 
en wil je liever bladen per tab of groep, dan veeg je gewoon van rechts naar links om te bladeren... Wat wil je nog meer of anders ?
 
Als je naar instelingen ga, daar heb je start scherm. daar kan iets aanzetten “knop apps-scherm weergeven op startscherm”
Ik moet wel zeggen dit zo is bij Samsung , dus weet ik het niet of het bij u ook zo is! maar Android veranderd niet veel bij andere merken denk ik,

Bij Samsung is dat zo .als je lang op uw startscherm druk dat in rechts onderaan instellingen zien en dan kom je er ook .op de plek waar je die knop moet activeren
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat ik tussen verschillende tabbladen kan door naar links of naar rechts te bladeren. En door naar boven te schuiven kreeg je alle apps.

Nu gaat dat niet meer. Als ik mijn gewone tabbladen hou met een punt voor elk tabblad. Kan ik niet naar boven schuiven. Will ik alle apps zien moet ik de keuze maken met applade. Maar dan verdwijnen mijn gemaakte tabbladen
 
Als je niet meteen weet waar je dit kan veranderen. Ikzelf heb een Xiaomi Redmi Note 10 Pro,
Als ik daar naar instellingen ga ( het tandwieltje) daar krijg je dan een scherm met al je instellingen te zien en helemaal bovenaan zie je een zoekbalk staan.
Tik daarop en typ in "applade". Dan stuurt hij je meteen naar het juiste en kan je dit instellen zoals jij dit wenst. Je hebt de keuze uit klassiek, applade en lite modus op de Redmi Note 10 Pro, dat kan op u recenter en uit een duurdere klasse wel iets anders zijn, maar dat zal niet zo gek veel schelen denk ik.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-02-25-17-30-12-616_com.android.settings.jpg
    Screenshot_2024-02-25-17-30-12-616_com.android.settings.jpg
    31.4 KB · Weergaven: 18
  • Screenshot_2024-02-25-17-30-25-435_com.android.settings.jpg
    Screenshot_2024-02-25-17-30-25-435_com.android.settings.jpg
    29.8 KB · Weergaven: 20
  • Screenshot_2024-02-25-17-30-34-116_com.miui.home.jpg
    Screenshot_2024-02-25-17-30-34-116_com.miui.home.jpg
    24.3 KB · Weergaven: 21
Bij Samsung is dat gans anders en gemakkelijker in te stellen
Het gaat hier om een Xiaomi , dat een Samsung anders werkt is inderdaad zo. Het menu van een Xiaomi is inderdaad heel erg rommelig, dat is dan ook 1 van de 2 nadelen dat Xiaomi kent. Het andere nadeel is dat er reclame hier en daar wordt getoond, maar dat vind ik niet zo erg. Dit is ook niet om de haverklap, enkel als je een nieuwe app hebt geïnstalleerd toont die 1 keer tijdens het scannen op virussen een reclame, meer ook niet dan dit.
 
Jullie begrijpen het probleem niet. Ik weet hoe de applade te activeren. Maar als ik dit op mijn nieuw toestel die verdwijnen mijn zelfgemaakte groepen met apps. Dat had mijn vroegere Xiaomi niet
 

Bijlagen

  • Screenshot_2024-02-26-05-48-51-456_com.miui.home-edit.jpg
    Screenshot_2024-02-26-05-48-51-456_com.miui.home-edit.jpg
    56.3 KB · Weergaven: 18
Klopt ... valt m.i. ook niet te begrijpen.

Je wil een beeld van je apps ingedeeld in groepen en in tabs ... dat kan
Je wil de applade waar je alle apps kan zien ... dat kan ook.

Maar nu wil je tegelijk alle apps zien begrijp ik, maar dan ook alles in groepen ... dan kan volgens mij niet, dat past gewoon niet op een scherm en is ook een onmogelijk concept.
 
neen ik wil niet alle tabs zien in groepen kijk naar mijn bijlagen ik heb enkele groepen gemaakt. maar van zodra ik kies voor applade zijn deze groepen verdwenen
 
ik begrijp duidelijk niet wat je zoekt : je wil alle apps zien (want daar dient de applade voor !) maar toch wil je de groepen ook in die applade zien ? Het is normaal dat als je de applade opent de weergave niet langer per groep is maar een lijst van alle apps, alfabetisch.
 
Wel PhilipV, ik begrijp het ook niet meer. Eerst gaat het over een app lade, als je dan eindelijk een duidelijk antwoord krijgt van hoe je er kan komen met een Xiaomi komt TS met een ander verhaal aandraven waar ik ook niets meer begrijp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan