Asus Transformer Pad 3.2.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddymo

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een asus transformer pad en daar op is android 4.2.1 Android geïnstalleerd. Om mijn bank Argenta app te laten werken hebben ze sinds de laatste update van Argenta Android 6 gebruikt.Ik probeerde mijn tablet te laen zoeken naar een update mar die heeft hij niet. Is e nog een mogelijkheid om het besturingssysteem te updat naar Android 9 of 10
 
ik veronderstel dat deze in 2015 de laatste keer is bijgewerkt geworden en sindsdien geen systeem updates meer verkregen heeft ...op jouw vraag om deze als nog te voorzien van Android 9 of 10 is het duidelijk een Nee .. tenzij je dit oud tabletje ga jailbraeken maar is dat deze nog waard !
*zou je dan niet beter een nieuw tabletje aankopen ..
 
Nee, dat gaan ze zeker niet meer upgraden naar recenter als de 6. Je mag al blij zijn dat je van 4 naar 6 bent kunnen gaan ermee. Als je root functie erop zet zoals Qtex zegt en zo een custom rom erop zet gaat normaal gezien geen enkele bank app nog willen mee werken. Die zien dit als een ernstige bedreiging, omdat je dan poorten open zet waarvan de bank apps zeggen dat deze absoluut gesloten moeten zijn voor de bank app functioneel kan zijn. Er zijn natuurlijk wel omwegen dan, maar dan moet je er ook verstand van hebben. Normaal gezien moet u bank nog wel Android 6 ondersteunen.
 
Beste @cve, lees de startpost nog eens aandachtig, hij dient juist 6 te hebben maar kan niet hoger dan 4.2.1.
Heb ook zoiets, kan niet hoger dan 5.0.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Beste @cve, lees de startpost nog eens aandachtig, hij dient juist 6 te hebben maar kan niet hoger dan 4.2.1.
Heb ook zoiets, kan niet hoger dan 5.0.
Dank u LP om mij te verbeteren. Had dit inderdaad verkeerd begrepen.
Ja die oudere Android versies gaan er overal stilletjes vanuit vallen. Dit om beveiligingsredenen.
Ik vrees dat er niets anders op zit als een ander toestel te kopen, of als je al een Android Smartphone hebt met een Android versie 6 of hoger, die dan te gebruiken ervoor. Dan hoef je niet meteen een ander toestel te kopen om je bankzaken te kunnen doen.
 
ook hier efe iets recht zetten ..ik beveelde géén jailbreak aan ik zei "'tenzij " je deze ga jailbreaken ....wat ik absoluut niet aanbeveelt omwille van poorten die open gezet worden .. tevens raadde ik hem aan om een nieuw tablet aan te kopen !
 
Miss. dan handiger een Tablet met W10 aan te schaffen, Ipad's hebben hetzelfde gedoe dat je op een gegeven moment geen hogere versies ios kunt gebruiken.

Ik gebruik dat ding niet voor bankzaken en is ook al een oudje, batterij wordt minder en als de TS daar ook last van heeft, idd een nieuwe aanschaffen.
 
Miss. dan handiger een Tablet met W10 aan te schaffen, Ipad's hebben hetzelfde gedoe dat je op een gegeven moment geen hogere versies ios kunt gebruiken.

Ik gebruik dat ding niet voor bankzaken en is ook al een oudje, batterij wordt minder en als de TS daar ook last van heeft, idd een nieuwe aanschaffen.
een tablet met W10 ? nog nooit gezien .. tenminste niet meer na het verdwijnen van Windows Mobile.
Zijn er zo ? interesse !!! Tenminste als je niet naar de Surface verwijst, want dat kan/wil ik er niet voor betalen !
 
@Skippy Idd... prijs gezien ? ? Maar ik denk dat onze poster ondertussen zijn conclusie getrokken heeft ... het ziet er niet goed uit om met zijn Asus Transformer te blijven werken ..
 
betreft #7 van LP, ik heb een Ipad 3 wifi/gsm 3°Gen met 64GB, zit vast op IOS 9.3XX, sommige apps kunnen inderdaad niet meer geladen worden, de hardware kan het niet meer aan. Nu breng ik er naslagwerken,tijdschriften ... pdf formaat op, handig voor op reis ... geen gesleur met papier!
het toestel is dus nog niet rijp voor de electro-container!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan