wie kan helpen aan atheros ARBXB63 driver voor windows vista home
die mis ik voormijn laptop die drivers mis ik voor mijn wiffi daardloos internet
alvast bedankt
Laptop opnieuw vista op geinstallerd. Maar kan niet updaten (bv sp1 enz) omdat de draadloze netwerkkaart niet wordt gevonden. De drivers ontbreken denk ik (??) Ik heb op internet gezocht (uiteraard via andere pc), maar het lukt mij niet om juist die driver te vinden. Het betreft (denk ik want dat staat achterop de laptop) AtherosARBXB63. De laptop is een Packard Bell Easy Note. Ik kan bijvoorbeeld ook Office nu niet opnieuw installeren omdat hij setup niet kan uitvoeren omdat het besturingssysteem SP 1 moet zijn geinstalleerd en dat lukt mij denk ik alleen via
je dient de drivers te gebruiken van de Packard Bell ENMX-52 aangezien deze voor uw model niet werden uitgebracht ...
er word beweerd dat deze driver ook geschikt en gebruikt kan worden voor dit model dat jij in gebruik heb ...
*voor het model dat jij in gebruik heb werden enkel XP drivers uitgebracht ! Wireless LAN Atheros Stuurprogramma voor draadloos-netwerk 7.3.1.73 5.0 MB 2010/01/27
ik wil jullie bedanken voor de moeite heb gedaan voor mijn
ik heb windows 7 erop gezet die vond de drivers wel alles werk prima op mijn laptop
nogmaals bedankt
gr.adrie
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.