automatisch afspelen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen,

Op de PC met Win7 wil "automatisch afspelen" niet meer werken.....wanneer ik Sd-kaart, USB of cd/dvd inbreng gaat geen keuzescherm meer open.

Nochtans staat in config.-scherm bij "automatish afspelen "automatisch afspelen voor alle media" aangevinkt en alles ingesteld op "vraag mij dit elke keer".

Ik heb Avira free als antivirus draaien en dacht aanvangkelijk dat dit de boosdoener was om te beschermen voor virussen via besmette flash-media, alhoewel ik Avira ook op mijn laptop met Win8.1 heb draaien en daar "automatisch afspelen" het wél doet.

Ik weet wel dat ik bestanden ook van SD of USB kan openen via Verkenner en Copy/Paste maar ik vind een keuzemenu als ik inplug zoveel handiger....


Weet iemand een oplossing hiervoor ??

Alvast dank
 
das dus niet juist wat jij daar beweerd ...https://www.google.be/#q=TuneUp+Utilities
gezocht op TuneUp Untilities (welliswaar word de avg pctuneup eerst vermeld maar er zijn meer dan genoeg linken naar de TuneUp Untilities 2014 )

citaat eerder geplaatst door morjos
@ Qtex : TU Utilities is vorig jaar overgenomen door AVG en heet nu AVG PV Tuneup.....enkel de naam is veranderd sederd de 2014 versie.
Dus in feite draai je ook TU-Utilities. Daar ik begin 2013 de licentie heb aangekocht heet het bij mij nu TU. Geef maar eens in Google TuneUp Utilities in....AVG verschijnt

**bij nader inzien moet ik morjos toch gelijk geven ...
 
**bij nader inzien moet ik morjos toch gelijk geven ...

Idem voor Grominet en luc (in chronologische volgorde ...) denk ik dan ...
greensmilies-029.gif
 
Daar zijn we dan weer met zijn allen blij om Qtex ... ;)

morjos, ik heb geen glazen bol maar ik vermoed dat je problemen mogelijk te maken kunnen hebben met een gewijzigde registersleutel ... neem deze info eens door als je wil.
 
Grominet bedankt. Je hebt me weer eens uit de nood geholpen....:bravo: (y)

in "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer" stond bij mij : 00000(dd).

Heb dit veranderd in (0), heropgestart en ....jawel....het automatisch afspelen venster verschijnt weer promt.

Vraag me af hoe ooit die registerwaarde veranderd is (Nero? , Ashampoo ? o.a.?) want vroeger werkte het wel. Nu dus weer.

Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan